לא פעם עלה בעונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" נושא המשיכה של בן אביבי למעיין דורי בין היתר בגלל נושא המשקל. כעת חשפה הכלה האהובה של העונה, את החששות שהיו לה לפני שידור התוכנית מתגובות של אנשים על משקל גופה, על האומץ ללבוש בגד ים על המסך ועל כמה שהיא "שובית" גאה.

בסרטון שהיא העלתה הציגה דורי את גופה באותנטיות מעוררת הערצה על רקע השיר COZY של ביונסה עם המילים "comfortable in my skin". "בואו נדבר שנייה על המילה 'שמנה'. כמה היא מכווצת", כתבה והוסיפה: "ומרוב שהיא מכווצת, עולה תמיד הצורך גם מהכיוון השני לבטל אותה: "שמנה?? את?? את לא שמנה", זה עוד יותר מכווץ. בלי כוונה הביטול הזה נותן תוקף כל כך חזק לכיווץ הראשון".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מעיין דורי מדברת על המשקל שלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין דורי מדברת על המשקל שלה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בהמשך סיפרה: כשמישהו כן פעם קרא לי שמנה, לפני השידורים, מודה שחששתי. חששתי מאיך אני ארגיש שאני אקרא ואשמע תגובות בהם יגידו שאני שמנה. אמנם אני שובית גאה, ועדיין. כשזה יהיה כל כך חשוף וכל כך גדול, איך זה ירגיש? את הפוסט הזה אני מקדישה לכן ולכם. כל מי שכתבה לי על ההזדהות, על חוסר הביטחון, על השינוי בתפיסה כלפי עצמכן.ם כלפי הבנות שלכם.ן, כלפי בני ובנות הזוג שלכם.ן על האומץ ללבוש בגד ים סוף סוף, על היכולת לחייך למראה פתאום".

"היום גם אני יכולה לשתף אתכם.ן שהשתחררתי מהכיווץ הזה כן. כתבו עליי שאני שמנה. אז מה? שמנה ביחס למי ולמה? שמנה זה תיאור יחסי, כמו גבוהה, כמו שחומה כמו עוד הרבה מאד תיאורים שאפשר להגיד. והאמת, שגם אם בעיני מישהו אני שמנה, מה כל כך נורא בזה בעצם? מרשים לו. או לה."

שובית גאה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שובית גאה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)