בסוף חודש אוגוסט, יעלה המופע "שכחו אותי בקרקס" של קרקס פלורנטין, בכיכובה של כוכבת הילדים רינת גבאי וכוכב הרשת בן זיני. בשיחתה של גבאי עם איריס קול ב-103FM, סיפרה על ההכנה למופע ועל הקשיים המקצועיים לאורך הדרך. "זה מופע מרהיב, הצגה עם סיפור, עם תוכן, שמעביר את הילדים חוויה מהממת וקלאסית יחד עם אומני קרקס מדהימים מכל העולם. יהיה מהמם. לא תיארתי לעצמי שאני נכנסת למשהו כל כך מקצועי ומרהיב".

תגידי, כמה את אמרת לעצמך: 'אם אני כבר בקרקס, נלך נעלה על הטרפז'?
"פחות. היום בדיוק הגענו לשלב הזה של 'איפה אנחנו משלבים אותך בפירוטכניקות המסוכנות'. אז הלולינות והפירוטכניקה שלי זה דווקא דרך השירים. למרות שאני די פתוחה בראש. אם אני אצא חיה בחזרות אז אנחנו ממשיכים ומתקדמים".

"אני מופתע מהחזרות, אני נפגשת כל פעם עם עוד דבר ועוד דבר", הוסיפה גבאי. "מבחינתי זה גם חוויה של הפתעה, לא תיארתי לעצמי שאני הולכת להכנס למשהו שהוא כל כך מקצועי, חם, לוהט, קיץ, זה מרגיש כיף גדול".

באשר לקריירה ארוכת השנים, שיתפה: "אני עוברת הרבה דברים, בעיקר דברים טובים, ואני מתרגשת לחזור כל שנה לילדים המקסימים, יש דבר דור חדש עם חיתולים, ילדים חדשים שאוהבים את רינת ורואים את התכנים שעשיתי לפני 20 ושמהו שנה, ויש גם נוער, שלנסוע איתם להופעות באילת זה להרגיש - 'איזה כיף שיש לי פינה חמה בלב של עם ישראל'". 

אנחנו נעים בין לראות אותך בין מישהי שהילדים שלנו גדלים על ברכיה, מצד שני את מראה לנו רגעים אינטימיים שלך, את מאוד מאוד חשופה, מאוד כנה. זה משתלם הכנות הזאת מול התקשורת

"בהתבוננות לאחור, הייתי מעדיפה לחסוך הרבה דברים שלא היו רלוונטיים, כי זה לא רלוונטי. קריירה בעולם הילדים, זה סוג של אוטוסטרדה, זה דבר לא קל. זה משיב אהבה, זה עושה דברים טובים בלב, הרבה דברים נפלאים, ערכיים מאוד. אך מאחורי הקלעים לא בהכרח תמיד נעים, ויש דברים ששוכחים אותם, אבל אם זה מתועד ומצולם אנשים זוכרים את זה איכשהו זה נשאר להם באיזה פינה בתת מודע. אז זה מזכיר לי שזה 'רוקנרול', אני צריכה להיות עוד יותר חזקה ועוד יותר עם מוטיבציה. זה בסדר, יגיעו גם קשיים אחרים".