ליאורה התעייפה מהמיליארדר איל וולדמן, שהפסיק לספק את הסחורה ולייצר אייטמים שווים על בנות הזוג שלו, והחליטה לטפח מיליארדר־מחמד חדש. מדובר באריק שטילמן - המנכ"ל של חברת ראפיד, המוערכת בשווי 15 מיליארד דולר, חברת ההייטק הפרטית הגדולה בישראל - שמתגרש מרעייתו דנה.

יועץ התקשורת של שטילמן, עידו מינקובסקי, יש מיליארדרית חדשה בעקבות הגירושים?
״אני משוכנע שתזכי בפוליצר על הסיפור הזה, לא פחות״.

ועוד מהנעשה באלפיון. עו"ד ליבנת עין־שי וילדר, שהצטרפה כשותפה למחלקת חברות וניירות ערך במשרד “הרצוג פוקס נאמן" לפני כשנה, מתנהלת עם אייל לפידות, שאוחז ב־5% ממניות כלל ביטוח. בשישי האחרון הפגינו השניים הופעת בכורה במשכן לאומנויות הבמה בהופעה של ארקדי דוכין ליום האהבה. דוכין, שהיה עליז מהרגיל, אירח גם את מתי כספי, ריקי גל ואמיר דדון.

כתבת הפלילים של גל"צ, הדס שטייף, הייתה כנראה מרוצה במיוחד מתוצאות הטיפולים האסתטיים שעברה אצל ד״ר אייל שפירא, והסכימה להלל ולשבח אותו בכתבת תוכן שיווקי שבה צוטטה לצד מנותחות נוספות. בכתבה, שאותה ניתן למצוא ברשת תחת הכותרת: “מראה טבעי לאורך זמן. ניתוח מתיחת פנים", נכתב בין השאר: “העיתונאית הדס שטייף שעברה ניתוח מתיחת צוואר במרפאתו של ד"ר שפירא, מספרת: "ההחלטה לבצע את הניתוח גמלה בלבה כאשר שמה לב שבכל בוקר היא עומדת מול המראה וממששת את הצוואר כדי לבחון עד כמה הורע מצבו. זהו, מבחינת שטייף, הרגע בו נכון לשקול ניתוח מתיחת צוואר ולאחר שעברה את הניתוח בהצלחה רבה, כעת שוקלת שטייף גם ניתוח להרמת גבות".

הדס שטייף (צילום: אבשלום ששוני)
הדס שטייף (צילום: אבשלום ששוני)

שטייף, זו מתיחה או שזה אמיתי?
“ממש לא שימשתי ככתבת, אלא כלקוחה מרוצה מן המניין ששילמה מחיר מלא (ההדגשה במקור - לג"ש)".