אמש דיווחו מדורי הבידור בסערה כי הכישוף של ציפורה התממש ודודו אהרון וארוסתו שיר רוזנבלום ביטלו את החתונה הצפויה ונפרדו. אבל מה הסיבה האמיתית לפרידה של הזוג הכי המסקרן בביצה, והאם בכלל הייתה פרידה, או שמא מדובר בתרגיל יחצני. את הבשורות המרעישות על הפרידה קיבלה ציפורה ביחד עם כל עם ישראל בעת שהתבקשה להגיב על הפרידה בתקשורת, רק שבמקרה שלה זה היה עם הילולה גדולה וצהלולים. 

דודו, שיר וציפורה בימים יפים יותר. צילום: ארן חן
דודו, שיר וציפורה בימים יפים יותר. צילום: ארן חן

מאז הפרסומים על הפרידה המפתיעה התנתקו אהרון ורוזנבלום ולא הגיבו לאף גורם בתקשורת. כעת מסתבר שהם לא רק שהתנתקו מגורמים בתקשורת הם גם התנתקו מכל הסביבה הקרובה שלהם, בין היתר מגורמים שמנהלים אותם מקצועית. "הם לא עונים לטלפונים ולא להודעות בוואטסאפ, למרות שהם נראים מחוברים ופעילים", מסר גורם מקצועי שמתקשר עם הזמר באופן שוטף. עוד הוא הוסיף כי הוא ניסה שוב ושוב להשיג את דודו אך לא קיבל מענה, "דודו פשוט נעלם, אני דואג לשלומו". גורם אחר שמקורב לאהרון סיפר שהוא קיבל את הבשורה על הפרידה בהפתעה גדולה כי לא היה שום סממן מקדים לכך.

ציפורה, הכישוף או הסכם ממון: מה גרם לפרידה? 

העובדה שאהרון ורוזנלבום בחרו במכוון בשתיקה רועמת, ובירידה למחתרת גרמה ללא מעט אנשים בתעשייה לחשוד כי מדובר בתרגיל יחצני שתוכנן בקפידה במטרה להקפיץ מחדש את הקריירה המוזיקלית של אהרון שנמצאת בירידה . העיתוי לפרידה עוד מחשיד כפליים, כי בסופ"ש הקרוב מתוכננת לאהרון הופעה גדולה שלא נמכרו אליה כל הכרטיסים, ומקורבים לאהרון טענו כי הם לא יתפלאו אם מדובר אך ורק במריבה קטנה שנופחה יתר על המידה כחלק מאקט היח"צ של המופע במטרה ליצור באז.

יש אחרים שממשיכים לטעון כי רוזנבלום מסרבת לחתום על הסכם ממון ולאחר חודשים של עננה שהעיבה על הקשר בין השניים, רוזנבלום החליטה לפוצץ את הקשר ונפרדה מאהרון. הרי עשרה חודשים חלפו מאז ביקש הזמר את ידה של רוזנבלום ועדיין הם לא סגרו על מועד לחתונה מה שמחזק את הגרסה כי אכן מדובר בפיצוץ שקשור להסכם ממון ובין היתר גם מחזק את טענותיה של ציפורה על הכוונות הלא כשרות של רוזנבלום שנמצאת עם בנה אך ורק בגלל ממונו.

ציפורה, הכישוף והמריבה המשפחתית, הסכם ממון, תרגיל יחצ"ני ועוד שלל סיבות שעולות על הפרק, אבל עד שדודו או שיר לא יענו לטלפון אף אחד לא באמת יידע את הסיבה האמיתית שבגינה החליטו השניים לבטל את החתונה ולפרק את החבילה, אם בכלל. 

 עופר מנחם, מנהל יח"צ של אהרון מסר: "אינני מגיב לחייהם האישיים של מיוצגי".