רק לפני כשבועיים, קראתם כאן על החופשה החלומית שתכנן אליאב אוזן בהפתעה לבחירת לבו מהריאליטי, דנית גרינברג - והנה הם מרגשים את המעריצים בתמונות שלהם נופשים באי הים תיכוני קפריסין. מתברר שיש כאלה שזקוקים למנוחה מההכנות לאירוע הסוחט רגשית, כך ששבועות ספורים לפני שהשניים מחליפים טבעות, אוזן החליט להשקיע במתנת יום הולדת לארוסתו - כשארז מזוודה והתעופף עם גרינברג בת ה-24 לחופשת "טרום ירח דבש", בחופים היווניים.



 

A photo posted by אליאב טאטו (@eliavtattoo) on


אל תדאגו, הצמד המאוהב לא מעביר את חופשת הפסח באכילת מצות, אלא כמו זוג מלכותי, נהנה כמו שצריך מקוקטיילים, שייט על יאכטה, מסאג' וכמובן, איך אפשר בלי פאן תחת השמש בבגד ים מינימלי או ביקיני קטנטן. מהרגע שנחתו באתר הנופש בקפריסין, בני הזוג לא מפסיקים לשתף בתמונות מהנופש כדי שכולם יקנאו. הכי הצליח להם.








יוצאי "האח הגדול", שהכירו במהלך התחרות (מה שהפך למשבר דרמטי, לפרידה, קאמבק וכאמור, חתונה), יצעדו ב-16 ביוני בשביל החופה, ויהפכו לבעל ואישה, אחרי כשנה של הכנות קדחתניות לאירוע. אז שמלה, חליפה, די ג'יי ושאר הפתעות כבר יש, כך שכעת הדאגה היחידה של השניים צריכה להיות שלא ישרפו את עצמם תחת קרני השמש בשיזוף ייתר. תהנו!