מריה קארי, זה בסדר שאת רוצה להדגים לנערה שהגיעה לגיל מצוות איך נראית אישה אמיתית (כולל כל הקימורים האפשריים). אבל ללבוש שמלת רשת פרובוקטיבית, מינוס הלבשה תחתונה, למסיבת בת המצווה כשאת מתפקדת על תקן אורחת הכבוד שמברכת ב"מזל טוב"? וה-וה-וום, מדובר בתחרות למינאז' והקרדשיאנ'ז!
 
הדיווה בת ה-46, הגיעה להופעת אורח במסיבת בת המצווה ההוליוודית של מישה - בתה של המנהלת האישית היהודייה של קארי, סטלה בלושניקוב. מלבד הפמליה שהתלוותה לזמרת על, האיוונט שעלה מאות אלפי דולרים כלל גם כפיל קטן קומה של קניה ווסט, כמה חברים מפונקים מבוורלי הילס, עוגת קומות ורכב בנטלי שניתן במתנה במסיבה. 

אבל היי, מי בכלל ראה משהו שאינו החזה השופע של הדיווה או האגן שנארז היטב ברשת הדייגים שלבשה, זו שנתפסה במדרכה עם כל פסיעה של קארי. למעצב השיער ואחד הידידים הטריים של מימי, מיקי בוגנים, כנראה היה מה לומר על זה.







אל צלמי הפפראצי שהתרגשו לגלות את מריה מחוץ למועדון המפורסם בהוליווד, קארי פחות התייחסה. אבל הברכה שלה למישה, שהיא לטענתה "ילדה לא שגרתית ומאוד מיוחדת", תגרום לכם למחות דמעה. "אם אתם כאן ויש לכם הזדמנות להיות ידידים של מישקה, אתם ברי מזל", אמרה לקהל הצעיר שהתרגש יותר מהמיני-קניה מאשר מליידי מריה. טוב, היא בכל זאת לא הראפר דרייק.

 

A video posted by Lance (@wild_heart_86) on