להלן כמה דברים שלא באמת חשבתם שתזכו לראות במהלך חייכם:
1. שלג יורד על העיר תל אביב, בזמן שרב (אלא אם שמכם הוא שירי מימון).
2. בר רפאלי מקבלת מתנה עבור יורשת העצר מהאקס, אחד, ליאו דיקפריו.
3. חזירים מעופפים. אבל לא על מסך הקולנוע!
4. קים קרדשיאן זוכה לפרס נחשב, על תרומתה לשחרור האישה... בגלל שהיא לא מפסיקה להתפשט, לתעד ולשתף את העולם בתמונות הקשות. רק שזה באמת קרה.

רגע, מה, קים קרדשיאן קיבלה פרס הוקרה מיוחד, על כל צילומי ה'סלפי' נטולי הבגדים שלה? בשעה טובה, באמת הגיע הזמן שמישהו יעריך את זה. כלומר, מלבד מיליוני גברים (ונשים) חרמנים שזכו לכמה רגעים של סיפוק, או המנהלת שלה (שהיא גם אמא) קריס ג'נר. או קניה ווסט.

מאוד שמחה לזכות בכבוד. קים קרדשיאן מגיעה לטקס ה"וובי" (צילום: Getty images)
מאוד שמחה לזכות בכבוד. קים קרדשיאן מגיעה לטקס ה"וובי" (צילום: Getty images)
בלי חרטות, בכלל. קרדשיאן זוכה
בלי חרטות, בכלל. קרדשיאן זוכה


מלכת הריאליטי טראש, זכתה אתמול לקבל את פרס ההוקרה במהלך ה-Webby Awards (פרסי הרשת האמריקאים), על כך ש"שברה את האינטרנט" וגרמה לכל העולם לעסוק בה ורק בה, לא פעם אחת, אלא פעמיים: אי שם ב-2014 בזכות צילום העירום הנועז שעיטר את שער מגזין "Paper" ואז גם לפני קצת יותר מחודשיים, כשהסתירה בפס שחור את איברה הצנועים בתמונה הידועה לשמצה שכונתה "כשאין לך שום דבר ללבוש. חה".

את הפרס, קיבלה המאמא לשניים על הבמה מול מעריצים במהלך אירוע שנערך בניו יורק, שבו ניתנו לזוכים בדיוק חמש מילים (ולא יותר) להוקרת תודה. בלי הנאומים המתישים, מה שהיה לקימי לומר הוא "סלפי עירום עד ליום מותי", כשהיא מבטיחה לעולם עוד שלל רגעים של חזה חשוף, ישבן עסיסי והרבה עור פרוקובטיבי שכנראה יצוצו ברשתות החברתיות. 
שוברת, שוברת. קרדשיאן בשער המגזין המפורסם ביותר שלה ל"פייפר" (סריקה)
שוברת, שוברת. קרדשיאן בשער המגזין המפורסם ביותר שלה ל"פייפר" (סריקה)
מנימוקי הוועדה שבחרה אותה: עיצבה את ההבנה איך מישהו או משהו יכול למשוך את תשומת לבם של הגולשים, יצרה סוג חדש של פרסום שמסייע לה ולבני משפחתה בזכות האינטרנט ומופיעה לכאורה בכל רגע תרבותי חשוב בשנים האחרונות, כשהבולט בהם הוא תהליך שינוי המין של קייטלין ג'נר". אה, וגם מספקת לכולם את מה שהם מחפשים - מין, סקנדלים ודרמה. כנראה שגם אתם הייתם מתפשטים אם היו לכם 70 מיליון עוקבים באינסטגרם ועוד 45 מיליון בטוויטר.

הנה כמה מהרגעים הבולטים בחייה של קים קרדשיאן בשנה האחרונה:





 

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on