העובדה שהריאליטי קאפל אלכסה דול ורז זלצרמן, החליטו לאחרונה להפריד כוחות, כי עם כל הכבוד עדיף להם אחד ללא השנייה - גורמת לכמה השלכות. נניח, לכך שבעוד שהוא מבלה עם החבר'ה בחוף תל אביב, היא נוסעת לעשות פאן עם כמה נשים יפהפיות אחרות בעיירת הנופש הצרפתית קאן. אבל גם לכך שאם מיס דול עומדת תחת מתקפת טוקבקים בגלל התמונות שהיא מפרסמת, הגבר שלה כבר לא יכול לתמוך בה ולסייע לה להתמודד עם הטענות.
 
כן, הרווקה הטרייה סופגת שוב אש, תוך כדי שהיא שוהה בימים אלה בדרום צרפת, שם נערך פסטיבל הקולנוע היוקרתי עם הכוכבים הגדולים בעולם. דול, ממשיכה לפרסם ברשתות החברתיות תמונות שבהן היא נראית מאושרת, רוקדת ומחייכת - כאילו היא בתקופה הטובה ביותר בחייה והפרידה ממש לא מעסיקה אותה. חבל שהעוקבים שלה רואים משהו אחר - עצמות!





בין שלל התמונות שהבלונדינית שיתפה, היו כאלה בהן היא משוויצה בגופה הדקיק והרזה במהלך מסיבות בריכה. חלקן, יכולות להיראות כאילו הצטלמה כשהיא "מדביקה את הבטן לגב". לצד כל המפרגנים על הפיגורה, יש את תגובות הזעם שמאשימות את דול בעידוד הפרעות אכילה ובמתן דוגמה רעה לנערות. שידור חוזר של מה שקרה לפני כמה חודשים

"אנרוקסית, זה כבר דוחה", כתב לה עוקב אחד, בעוד שאחר הוסיף "איכס תקשיבי זה לא יפה, תעשי עם זה משהו", "תחזירי שומן לגוף הוא צריך את זה"  ו-"אני רואה לה את המעיים" הקלאסי. בין שלל התגובות היו גם "אימאל'ה שלד" או "רזה מדי, צמרמורת איך שהעצמות בולטות" ועוד בסגנון הבוטה, שבוודאי לא החמיא ל"באבי" (במיל'). היי, אולי בגלל זה פרסמה תמונה שלה עם המבורגר (שלא נגסו בו...).

אמנם מסתמן כי הפרידה מזלצרמן עושה לאלכסה רק טוב, כך שעל פי מקורבים לה היא ממש שוקלת מעבר למגורים בניכר לטובת פיתוח קריירת דוגמנות בינלאומית - אבל רצוי שדול תדע שרזון ייתר הוא כל כך ניינטיז. היום כולם בקטע של בוטילישס!