גאד בלס אמריקה? אם לבחון את התמונות של טיילור סוויפט כשהיא חוגגת את ה-4 ביולי, יום העצמאות האמריקני יחד עם הבויפרנד החדש שלה, כמה הוליוודיים לוהטים, פלוס חבורת דוגמניות לוהטות וצעירות - כשכולם לובשים לא יותר מבגד ים מינימלי ומשתכשכים בין הגלים, התשובה היא הכי יס!


נכון, טום הידלסטון, או החבר הטרי של הזמרת מארצות הברית (שהתחילה בתור כוכבת עם שירי קאנטרי מתקתקים) בכלל אנגלי (האקס קלווין האריס שמתפוצץ בבית, רק כי טיילור לא מפסיקה למזמז את הריבאונד המתמשך שלה בכל צילום פפראצי משותף של השניים? הוא סקוטי). אבל זה לא אומר שסוויפט לא יכולה להציג את הנקניקייה הלוהטת שתפסה לכל כנופיית החברים המפורסמים שלה, במהלך חגיגות העצמאות שערכה בבית החוף שלה ברוד איילנד. חגיגה.

 

A photo posted by @rosegardensswift13 on



 

A photo posted by Krisbian & Proud (@krisbianproud) on





כמה אהבה. טום הידסלטון עם טיילור סוויפט (צילום: Splashnews)
כמה אהבה. טום הידסלטון עם טיילור סוויפט (צילום: Splashnews)


סוויפט, בביקיני ספורטיבי אדום עליו הכיתוב "אמריקה" (היא לבשה אי פעם משהו שלא במטרה שיצלמו אותו?) ממש גלשה על גופו השרירי של הידלסטון (בגופייה רטובה ועליה הכיתוב "I ❤️ T.S", ראשי התיבות של שמה של החברה החדשה. חמוד) - כשהחליטה להתנתק מהשפתיים שלו לכמה רגעים של נשימה. הכל, בזמן שהשתכשכה במי האוקיינוס עם השחקנים ריאן ריינולדס ואשתו ההריונית בלייק לייבלי, פלוס בטן ההריון שלה בבגד ים.

בלייק לייבלי וההורמונים המשתוללים מחבקים את ריאן ריינולדס (צילום: Splashnews)
בלייק לייבלי וההורמונים המשתוללים מחבקים את ריאן ריינולדס (צילום: Splashnews)


עם הפאוור קאפלז, בילו בסלבריישן גם הדוגמניות הלוהטות ג'יג'י חדיד, הבסטי של סוויפט קארה דלווין וקרלי קלוס, כוכבת "כתום זה השחור החדש" המשעשעת אוזו אדובה ועוד שלל נלווים ברי מזל - שהתחדשו בקעקועי הגדל האמריקני, כולל הכוכבים והפסים. צלמי הפפראצי? כנראה הוזמנו מבעוד מועד לתעד את האמריקן לייף. סלבריישן.
 

 

A photo posted by Updates On (@jenner.hadid.baldwin) on



 

A photo posted by ZAYN & GIGI (@zigisupdates) on



 

A photo posted by @rosegardensswift13 on




 
 

A photo posted by Swiftie 4ever (@4ever.swiftie) on





 

A photo posted by Love (@gigiqueeng) on