תקופת הבחירות היא התזמון המושלם להוציא את ה"לכלוך" והשלדים בארונם של המתמודדים על תפקיד נשיא המעצמה הגדולה ביותר במערב - ובמקרה של הבחירות הנוכחיות נראה שבינתיים בעלי זכות הבחירה בארצות הברית (ובעולם כולו) רק מרוויחים. ביממה האחרונה, הרשת רעדה וריירה על התמונות החושפניות של מלניה טראמפ,אשתו של דונלד טראמפ - שאם לא עודכנתם, הוא המועמד הרפובליקני לנשיאות באמריקה והנה מגיעה עוד הפתעה. חכו ותראו.

הניו יורק פוסט פרסם היום (ראשון) תמונות עירום של הגברת ראשונה לעתיד (כלומר, אולי) מתקופה שבה אפילו לא חלמה להיות אשת הנשיא, כנראה. טראמפ, צולמה בשנת 1996, אז היתה בת 25, עבור המגזין הצרפתי "מקס". אם חשבתם שטראמפ (ליידי טראמפ כמובן) לוהטת, קבלו את הפייט שנותנת לה המועמד הדמוקרטית לנשיאות הילרי קלינטון. לא, ממש לא בעצמה. 

מלניה טראמפ (צילום מסך,: ניו יורק פוסט)
מלניה טראמפ (צילום מסך,: ניו יורק פוסט)


צעיר אלמוני וחתיך שהעניק חיבוק ונשיקה אוהבים להילרי קלינטון אחרי הנאום שהעניקה בסוף השבוע בוועידת המפלגה הדמוקרטית, עורר את סקרנותם של הרכלינים - שהחלו לחקור מי בן ה-18 המסתורי. למרבה הפלא התברר שזהו לא אחר מאחיינה, טיילור קלינטון, שהוא בנו של רוג'ר - אחיו למחצה של ביל. כן, זה האחיין החתיך של בני הזוג קלינטון.

בתמונות שפרסם האתר Worldofwonder ניתן לראות תיעוד של הבחור הצעיר, כשהוא מדגמן בלי חולצה, באפקטים של שחור-לבן. עד השבוע האחרון התושבים של 51 המדינות בארצות הברית לא ידעו על קיומו האחיין הלוהט, וחבל - אולי הוא היה מעלה את הפופולריות של הילארי בסקרים כבר מהתחלה. גאד בלס אמריקה.

טיילור קלינטון (צילום: צילום מסך, מתוך האתר worldofwonder)
טיילור קלינטון (צילום: צילום מסך, מתוך האתר worldofwonder)