תלמידת התיכון המציקה של דרמת הנעורים המוזיקלית "Glee" רייצ'ל ברי, אולי לא היתה מוכנה להסיר את כל המחסומים על הבמה מול חבריה הביקורתיים, אבל השחקנית שמגלמת אותה, או כפי שקוראים לה בחיים האמיתיים - ליאה מישל? למה לא! הכוכבת בת ה-29 צולמה למגזין "Women's Health" בעירום מלא וחשפה שהחיבה שלה לספורט ולשמירה על אורח חיים בריאים תופסת חלק גדול בחייה. ספורט וצילומי עירום, כך מתברר.

למרות המשבר שעברה לפני כשלוש כשבן הזוג שלה על המסך ובחיים האמיתיים, קורי מונטית', מת כתוצאה ממנת יתר של סמים - מישל סיפרה בראיון למגזין שכרגע היא מרגישה מבחינה פיזית בכושר שיא, ומבחינה רגשית במקום ממש טוב. לכן, כנראה, לא היססה להתפשט לשער גיליון העירום הראשון שלה.

יפה וחטובה. ליאה מישל (צילום: צילום מסך, מתוך המגזין womensw health)
יפה וחטובה. ליאה מישל (צילום: צילום מסך, מתוך המגזין womensw health)



הליידי המזמרת, חשפה את גופה לחלוטין, כשרק כמה קעקועים מעטרים את הפיגורה העירומה. אם תבחנו היטב, תוכלו לראות שמעל הישבן שלה, יש קעקוע של הכיתוב "פין" - שם דמותו של מונטית' בסדרה על חבורת התיכוניסטים. אם יש בקהל הגולשים חובבי "Glee", זה יראה לכם מוכר, כי בעונה החמישית הדמות של רייצ'ל ברי עשתה את אותו קעקוע לזכרו של חברה, כך שמישל החליטה לשחזר את הרגע הזה גם בחיים האמיתיים.

כוכבת מגזין העירום...בשביל הבריאות!
כוכבת מגזין העירום...בשביל הבריאות!

קלואז אפ טוסיק
קלואז אפ טוסיק

"אני לא מושלמת. אני לא מנסה להציג את עצמי כבחורה מושלמת, אבל אני אוהבת את עצמי, עם הפגמים והכל", סיפרה מישל היהודייה, "יש לי ימים רעים. אני מקבלת את הימים האלו בדיוק כמו את הימים השמחים". עם זאת, לא ברור על איזה פגמים השחקנית מדברת, כי בתמונות היא בהחלט נראית מעוררת השראה. אגב, המתכון שלה להפגת מצב רוח רע - מקרוני וגבינה, כוס יין אדום ופרק של תוכנית ריאליטי טובה. בהצלחה!

אם המתכון שלה לא עוזר..תנסו להציץ פשוט בתמונות האלו...
אם המתכון שלה לא עוזר..תנסו להציץ פשוט בתמונות האלו...