גאגא, גאגא, הו ליידי גאגא, העולם באמת חשב שהצלחת לעבור את תקופת הפטמות המשתוללות שלך. זוכרים איך פעם, מזמן, הזמרת (שקשה לכנות "ליידי") לא לבשה הרבה בד לגופה ומיהרה לחשוף את עורה הצח (בלי אף מחסום) פעם אחר פעם מול הפלאשים - כאושיית פופ יומרנית ש"עושה זאת למען חדוות האמנות"? כי נראה שהליידי ההיא חזרה.



רק לפני כשבועיים עולם הבידור והמעריצים נדהמו לגלות שהזמרת ובן הזוג שלה בחמש השנים האחרונות, השחקן טיילור קיני, החליטו על ביטול אירוסיהם ופרידה (שהגדירו כ"הפרדת כוחות על מנת לנסות לעבוד על הקשר"). מאז, נראה כל מה שאם כל המפלצות עושה הוא לנהוג על אוסף הרכבים הישנים שלה וכעת, גם לנסות למשוך את תשומת הלב לגוף שלה. אחרת, איך אפשר להסביר את העובדה שלבשה חולצה שקופה לחלוטין כשיצאה מול הפלאשים של צלמי הפפראצי? חולת צומי!

מה. קורה. ליידי גאגא והפטמות בעיר הגדולה (Splashnews)
מה. קורה. ליידי גאגא והפטמות בעיר הגדולה (Splashnews)

אבוללה! גאגא חושפנית
אבוללה! גאגא חושפנית


גאגא, יצאה אתמול (שני) מיום הקלטות ארוך באולפן בעיר ניו יורק, כשכמה צלמי פפראצי מחכים לתפוס פריים או שניים של הבלונדינית. אז, גילו שלא יזכו לתעד רק כמה מבטים מוזרים ששלחה לעברם (הצילו, זו רוח רפאים?), אלא גם את צמד הפטמות המשתוללות של הדיווה ששמרה על פוקר פייס. או משהו. והרי לכם אייטם, גאגא בטח מבסוטה.

קלוז אפ? לחזה!
קלוז אפ? לחזה!

או לפוקר פייס של ליידי גאגא. האימה
או לפוקר פייס של ליידי גאגא. האימה