אז מה בחורות מאמריקה אוהבות בגבר הישראלים? 


1. את החוצפה הצברית שלהם, זאת שגורמת להן לחשוב שכולם שובבים פה במידל איסט.
2. את המראה המחוספס, כולל הזיפים העוקצניים כמובן. בלי להזכיר נתונים טבעיים אחרים...
3. את הצ'ארם שמשלב מזרח ומערב. בכל זאת כור היתוך של עצבים וגפילטע פיש.
 
ובכן, נדמה שכוכב הריאליטי הישראלי אסף גורן משלב הכל מהכל, תוך כדי שהוא כובש לא מעט לבבות בארצות הברית - כיוון שלאחרונה הוא הצליח להרשים את מנהליה של אחת, בריטני ספירס, שבחרו בו לככב כאחד הגברים המתפשטים בקליפ החדש של דיוות הפופ, שבו היא מצחקקת ונאנחת בעוד שהוא מדגים הרבה כריזמה וקוביות בבטן!

בווידאו חדש ששוחרר בסוף השבוע ללהיט של ספירס, "Make Me...", היא נראית בוחנת גברברים שעוברים אודישנים מולה, עם החברות שלה כיועצות מסורות. אחד מהם, שמקבל כבוד ולא מעט זמן מסך בקליפ הוא מיסטר גורן בן ה-24 - שאם הכרתם את שמו כנראה שאי שם בשנת 2013 צפיתם ב"TLV עושים את תל אביב", או קראתם שבשנים שחלפו מאז שניסה את מזלו גם בתחרות ריקוד של פאולה עבדול ששודרה על המסך האמריקני ולאחרונה גם בריאליטי שידוכים שובב של MTV בארצות הברית.
גורן, כך מתברר, מופיע בקליפ השני ששוחרר לשיר החדש של נסיכות הפופ העל-זמנית, אחרי שהגרסה המקורית שצולמה עם בריטני ושלל דוגמני עירום על ידי הצלם הנודע דיוויד לה-שאפל היתה לוהטת מדי עבור הזמרת ולכן נגנזה. בסדר, כי בווידאו שצבר כמעט חמש מיליון (!) צפיות בשעות ספורות, ספירס מאוד שמחה לראות אותו מסיר את החולצה לבקשתה, שופך על עצמו בקבוק מים ומזיז את האגן כמו חשפן, סליחה, רקדן מול הבנות שצווחות בהנאה, רגע לפני שחבורת הנשים מצטלמת עם גורן לסלפי משועשע.
 
כאשר ראה את התגובות לקליפ, פרסם גורן ברשת עבור חבריו "למי ששאל, ואללה זה אני שם בקליפ החדש של בריטני. עושה דאווינים". בסדר, עם פיגורה מרגשת וחיוך של פרינס צ'ארמינג, קצת דאווינים לא מפריעים לאף אחד. בטח לא לבריטני, ביץ'. 

כעת, לכמה רגעים מרגשים של אסף גורן בקליפ של בריטני ספירס:
מוריד חולצה! אסף גורן בקליפ ל"Make Me..." (צילום מסך)
מוריד חולצה! אסף גורן בקליפ ל"Make Me..." (צילום מסך)

שופך בקבוק מים!
שופך בקבוק מים!

מנענע את האגן. גורן עושה פוזות
מנענע את האגן. גורן עושה פוזות

חם? כי אסף רוצה להוריד את המכנסיים!
חם? כי אסף רוצה להוריד את המכנסיים!

פלא שבריטני ספירס מגיבה ככה!
פלא שבריטני ספירס מגיבה ככה!