לינדזי לוהן ידעה כמה עליות ונפילות מביכות במהלך הקריירה שלה כשחקנית הוליוודית, אך התיעוד האחרון שלה - כשהיא מתקוטטת באלימות עם ארוסה הצעיר על חוף ים ביוון, הוא שיא שלילי אפילו עבורה. לוהן, צולמה בלא ידיעתה במהלך מריבה עם המיליונר הרוסי איגור טרבסוב, שאותו האשימה בחודש שעבר כי לא היה נאמן לה, זאת רק חודשים ספורים אחרי שהשניים התארסו. אחרי פרסום התיעוד המזעזע, הודתה בפני התקשורת שבתקופה האחרונה, בן הזוג שלה "היה אלים ואגרסיבי מאוד כלפי ותקף אותי".

 

A video posted by WorldstarHipHop (@worldstar) on


 
לוהן נצפתה רבה עם טרבסוב בחוף ים באי מיקונוס בחודש יוני, תוך כדי שהיא משליכה את הטלפון הסלולרי שלו מחלון הרכב, מה שגרם לו לרוץ אחריה ולתפוס אותה בחוזקה. לפני כשבועיים, השניים רבו באופן מתועד ואלים מאוד גם כשבילו יחד בלונדון, שם היא חיה בשנים האחרונות. בראיון לעיתון "דיילי מייל", סיפרה שאחרי ערב של חגיגות בבירת אנגליה, ארוסה בן ה-23 שב הביתה ו"היה שונה מכפי שאני מכירה אותו, פחדתי שיפגע בי או בעצמו". על פי השכנים של השניים, השחקנית נשמעה צועקת "הוא חנק אותי, כמעט הרג אותי".

 

A photo posted by LOOKS Magazine (@looksmagazine) on



"אף אחת לא אמורה לחטוף ולהישאר עם הבחור, אם הוא לא מוכן להתנצל על כך", סיפרה בראיון לוהן בת ה-30, "הבנתי שאני לא יכולה להמשיך עם מערכת היחסים רק למען האהבה... רציתי שהדברים יעבדו בינינו, אבל אני לא בטוחה שאני יכולה לתקן את זה. הוא שבר את האמון שלי בו, אני לא מרגישה בטוחה איתו". בנוסף, לינדזי הבהירה כי למרות שצייצה לאחרונה שהיא מצפה לילד משותף עם טרבסוב ואפילו בישרה על כך לאביה (שאיים בעצמו על אהובה הצעיר לאור ההאשמות של לוהן), היא ממש לא בהריון ממנו.

"הצעתי לו ללכת לטיפול זוגי, אבל היגע הזמן שבו אני צריכה לשים את עצמי קודם... אני לא רוצה לשבור את המעריצים שראו איך הפכתי לאישה החזקה שאני היום, בכך שאוותר", סיפרה לוהן לעיתון האנגלי. עוד חשפה כי התארסה לבן הזוג הצעיר בסודיות כבר בסוף שנת 2015, אך השניים תכננו להינשא רק במאי 2017 באיטליה. "כל מה שרציתי הוא להתיישב ולהקים משפחה, אני ואיגור דיברנו על זה הרבה".

לדבריה של כוכבת הנוער שהתבגרה לשחקנית בהפרעה, לינדזי יודעת שעשתה בעבר טעויות (בהן שימוש בסמים ואלכוהול), שגררו פרסומים לא מחמיאים בצהובונים, שלמדה מהן הרבה, "עצוב לי על מה שקרה, עבדתי קשה כדי להמשיך עם החיים שלי בשנים האחרונות בקצב רגיל", טענה. המשך יבוא? אם זה תלוי בלוהן, לא ברור אם תתקיים חתונה או לא, כי המציאות עולה על כל דמיון.

לינדזי לוהן עם הוריה ואיגור טרבסוב (מאחור), בזמנים טובים יותר (Splashnews)
לינדזי לוהן עם הוריה ואיגור טרבסוב (מאחור), בזמנים טובים יותר (Splashnews)