רגע של דמיון ודרך: איך הייתם חוגגים יום הולדתכם ה-19, אם הייתם אמידים, טוב, יותר כמו מיליונרים? ברור שבשייט תענוגות לאיים הקאריביים, יחד עם מקבץ של חבריכם הטובים. ככה זה לפחות עובד כשאת קיילי ג'נר, אחת מבנות המשפחה המפורסמת בעולם, משפחת הריאליטי-טראש קרדשיאן.

ג'נר הצעירה, כבר התחילה את חגיגות יום הולדתה בשבוע שעבר, כשהזמינה את בני ובנות המשפחה להרים איתה במועדון, קיבלה שני גורי כלבים במתנה, רכשה לעצמה ג'יפ יוקרתי וקיבלה אחר מהבויפרנד הראפר טייגה. השבוע, כבר נופפה לשלום ללוס אנג'לס ופתחה את יום הולדתה (בתאריך המדויק שלו לשם שינוי) על יאכטה מפנקת, יחד עם בן הזוג, אחותה הגדולה ממנה בשנה קנדל ג'נר ושאר אנשים יפים.



 

A photo posted by Bella Hadid (@bellahadid) on


 

A photo posted by king kylie (@fans_of_kylie_) on


 

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on


הקרדשיאנית עם קו האיפור הפרטי, שיתפה כהרגלה את כל המעריצים בתמונות מהטיול, כשהיא מציגה גוף בעל קימורים מושלמים, שמזכיר את גופן של אחיותיה הגדולות והמפורסמות קים, קלואי וקורטני קרדשיאן. נכון שכמה שעות לפניכן, בייבי ג'נר השוויצה בצבע שיער האדום החדש שלה, אבל נראה שלפני שהספיקה להתרגל כבר חזרה לצבע המקור השחור לכבוד ההפלגה. היי, היא לפחות השאירה את הצבע האדום בבגד ים מחמיא וחושפני שבחרה ללבוש - שהיה מעוטר בשרשראות זהב.



 

A photo posted by Hailey Baldwin News (@hlybaldwin) on


 

A photo posted by Bella Hadid (@bellahadid) on


 

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on


 

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on


אל דאגה, החבורה לא השתעממה על היאכטה, אלא גם עגנה בחופים המדהימים של האיים הקאריביים, שמאופיינים במים תכולים וחול לבן. אם כבר בנות ג'נר המגה מפורסמות נמצאות בלוקיישן צילומים מושלם - למה לא לעשות בוק שלם, מלא בתמונות חושניות? את הטיול, חתמה הקבוצה של קיילי במופע זיקוקי דינור, שארגנה קנדל לאחותה. שיהיה במזל, בייבי.



 

A video posted by Kendall Jenner (@kendalljenner) on