איזה יופי, הדוגמנית הישראלית והצמודה של כדורגלן ברצלונה החתיך סרג'י רוברטו, קורל סימנוביץ' קוטפת הישג בינלאומי ראשון - היפהפייה נבחרה לאחרונה להוביל את הקמפיין של מותג הטיפוח לנשים 'FRE USA'.  סימנוביץ' תשמש כפרזנטורית לקרם הפנים המיוחד של החברה הבינלאומית, המיועד לשמירה על עור הפנים מנזקי השמש - ומותאם בעיקר עבור נשים ספורטיביות שגולשות, רצות ומזיעות ממאמץ תחת השמש הקופחת.





 

A photo posted by FRÉ Skincare (@freskincare) on


הצילומים של גיא כושי ויריב פיין עבור החברה האמריקאית, נערכו לאחרונה בחופי ימה של תל אביב. למרות שהקמפיין הבינלאומי צפוי לראות בקרוב אור, כבר ניתן לראות את פניה של הישראלית מתנוססות בעמודי הרשתות החברתיות של המותג, וכמובן באתר הרשמי של חברת הקוסמטיקה מיו.אס.איי.



בתו של רוני סימנוביץ' ובתה החורגת של פנינה רוזנבלום, רק בת 24 - וכבר שימשה כפרזנטורית ללא מעט מותגים ישראלים, בהם גם של בגדי ים, בגדי ספורט ועוד. עם זאת, כעת קורל מגשימה את החלום של כמעט כל דוגמנית בארץ ומסמנת "וי" על הישג מרשים בזירה הבינלאומית.

הקשר ההדוק של סימנוביץ' עם חו"ל, התחיל כבר לפני למעלה משנה וחצי - אז הכירה את בן הזוג הספרטיבי שלה רוברטו. מאז, השניים נמצאים במערכת יחסים יציבה ופוטוגנית במיוחד, מה שאולי גם קצת מסייע להיחשף ברחבי העולם.

ניחוח של חו"ל. קורל סימנוביץ' (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
ניחוח של חו"ל. קורל סימנוביץ' (צילום: גיא כושי ויריב פיין)



 

A photo posted by FRÉ Skincare (@freskincare) on