אותה גברת בשינוי אדרת? שמונה שנים חלפו מאז שירדן הראל בהתייצבה בפעם הראשונה מול המצלמה כפרזנטורית הלבשה תחתונה - עבור מה שהיה עבורה הקמפיין הראשון המשמעותי בקריירה שלה. בחזרה לשנת 2016, הראל בת ה-31 צברה כבר המון שעות מסך מול המצלמה ואפילו מאחוריה (כחובבת עדשות), כך אחרי שלאחרונה פיתחה קריירת צילום, הליידי סוגרת מעגל ועולה על לנז'רי מפתה לטובת יום צילומים לאותו המותג המפתה בדיוק.

זרוקה באלגנט על רצפת המלון. ירדן הראל (צילום: שוקה כהן)
זרוקה באלגנט על רצפת המלון. ירדן הראל (צילום: שוקה כהן)

מבט אל העבר
מבט אל העבר



בפעם הקודמת שבילתה על סט הצילומים של חברת  "אינטימה" בתחתונים, הפתיע אותה בעלה עומרי שלום, כשרגע אחר כך הציע לה נישואים. מעניין אם כעת, אחרי הצילומים שהתרחשו היום (שני), הוא מתכנן עבורה הפתעה נוספת. בכל מקרה,אולי עדיף שלא יעשה זאת בתום יום הצילומים המתיש בסוויטה במלון תל אביבי, אליו הגיעה הראל בשעה 6:00, אחרי זריחת החמה אך הרבה לפני שאר צוות ההפקה.

את הכי יפה כשנוח לך
את הכי יפה כשנוח לך

אוהבת שמתעסקים בה
אוהבת שמתעסקים בה

תנאים מעולים על סט הצילומים
תנאים מעולים על סט הצילומים

על הסט סיפרה הראל כי בימים אלה היא מצטלמת לטלנובלה "פול מול" בכיכובם של און רפאלי, רוסלנה רודינה, מיכל ינאי ואחרים. השחקנים של הסדרה החדשה צפויים לעלות בקרוב על טיסה לחודש ימים של אקשן באיי תאילנד - אבל לצערה, הראל לא כלולה בין המכרטסים כך שבין הפלאשים, גילתה שהיא מנסה לשנות את החלטת ההפקה ולהצטרף לצילומים מעבר לים. בהצלחה!