כן כן, נראה שחייה של דיוות הריאליטי-טראש קים קרדישאן מאוד, אבל מאוד קשים.. אחרי שאחותה קיילי ג'נר הוציאה למעריצים שלה את העיניים עם חגיגת יום ההולדת המטורפת שלה על יאכטה יוקרתית, הגיעה תורה של הגברת הראשונה במשפחה לתפוס את תשומת הלב, והיא עושה זה שוב - ובגדול (לפחות כמו הישבן המפורסם שלה!).

ביג קרדשיאן, ארזה את שני ילדיה נורת' בת השלוש ובייבי סיינט בן השמונה חודשים - לחופשה משפחתית בפונטה מיטה שבמקסיקו. המאמא לתפארת, שמרבה להתגאות בגוף שלה, לא אכזבה, כך שאם כבר יש נוף מושלם, למה לא לספק תמונות סקסיות במיוחד? הולה!

תראו, הנה פיטמה! קים קרדשיאן וחברות (צילום: splashnews(
תראו, הנה פיטמה! קים קרדשיאן וחברות (צילום: splashnews(


הכי הוט מאמא! קים עם הילדים נורת' וסיינט
הכי הוט מאמא! קים עם הילדים נורת' וסיינט





אין כמו סלפי
אין כמו סלפי

בטוחים ששמת לב שמצלמים...
בטוחים ששמת לב שמצלמים...

מאז לידת בנה הצליחה לרדת את הקילוגרמים שהוסיפה לגופה במהלך ההריון, כך כוכבת הריאליטי חשפה באושר את נכסיה הפיזיים המפוארים מול עדשת מצלמת הסלפי (וכמה צלמי הפפראצי שהיו במקום), כשהציגה את גופה בבגדי ים קטנטנים - כולל חוטיני בגזרה גבוהה וטי-שירט לבנה. לא נראה שהיה אכפת לה מדי שהחולצה נרטבה והפכה בהתאמה לשקופה... מה שקורה בדרך כלל במפגש עם המים, אתם יודעים.

מלבד התמונות המגרות שצצות בשעות האחרונות ברשת, קים מילאה בעצמה את הרשתות החברתיות בתמונות חושפניות מהחופשה, ופרסמה סרטון מיוחד שלה נענעת את האגן כשהיא מבצעת טוורקינג בתוך המים! בהחלט שווה צפייה.