חברים, נדמה שיותר משעניין את העולם לדעת מה בדיוק קרה בין בראד פיט לאנג'לינה ג'ולי ואיך הזוג המושלם הגיע למצב שבו האישה היפה מבקשת להתגרש מאבי ילדיה, כולם ציפו במתח לתגובתה של הגברת שנזרקה על ידי השחקן הלוהט - ג'ניפר אניסטון. ובכן, היא אולי שמרה על זכות השתיקה ולא מדברת על מה שקורה בין האקס המיתולוגי ואשתו (עוד רגע לשעבר), אבל אתם יודעים איך זה, תמונה שווה יותר מאלף מילים.

בסוף השבוע שבו הוליווד עסקה בעיקר בתום עידן בראנג'לינה, אניסטון (שהיתה נשואה לפיט עד לשנת 2005) תועדה כשהיא יוצאת לבילוי עם בעלה החתיך ג'סטין ת'רו. אז האקס שלה פרוד והסתבך עם אישה שהדליפה שלכאורה נהג באלימות כלפי ששת ילדיהם? כי היא לא מפסיקה לחייך כשהיא צמודה לשחקן שלו היא קוראת בעשור הנוכחי "הגבר שלי". לא רע, רייצ'ל, לא רע בכלל.

מחוייכת. ג'ניפר אניסטון עם ג'סטין ת'רו בסוף השבוע (Splashnews)
מחוייכת. ג'ניפר אניסטון עם ג'סטין ת'רו בסוף השבוע (Splashnews)
שימי ידך בידי, אילוסטרציה
שימי ידך בידי, אילוסטרציה


הכוכבת בת ה-47 נישאה לת'רו בן ה-45 בקיץ שעבר באחוזה המשותפת שלהם בשכונת בל אייר שבלוס אנג'לס, בערך ארבע שנים אחרי שהחלו לבלות בקטע רומנטי. בעוד שהם לא מוכנים לדבר על ההיסטוריה הרומנטית של ג'ני, הצהובונים באמריקה דיווחו שאניסטון טענה בפני מקורבים שדיברו איתה על הפרידה החדשה של האקס שלה, ש"זו קארמה, אם תהיתם". 1:0 לך, ג'ניפר.



הבעל מגונן. ג'ניפר אניסטון
הבעל מגונן. ג'ניפר אניסטון