בחנו את התמונה הבאה מקרוב: החיוך התמים (יחסית) לעומת המבט השובב (שמבין הרבה יותר מכפי שנראה), הרעמה הבלונדינית המבריקה ומבנה הפנים המושלם... מזהים את הילד בצילום, ששני עשורים אחר כך כבש את הוליווד והפך להיות אחד השחקנים המדוברים ביותר בעולם? רמז: בעוד זמן לא ארוך, הוא ישוב באופן רשמי לשוק הפנויים-פנויות, כך שנראה יזכה להמון הצעות מליידיז מפתות שרק חלמו לבלות איתו יום (או לילה) אחד.

(Splashnews)
(Splashnews)

 
אם עניתם לפני שקראתם את הכיתוב מתחת לתמונה בצמד מילים - בראד פיט - הכי צדקתם. בימים האחרונים, במקביל לפיתולים של פרשת הפרידה המרעישה שלו מאנג'לינה ג'ולי, הגיעה לרשת אחד תמונת וינטג' מילדותו של אחד הגברים המפורסמים ביותר על הגלובוס. נכון, נדמה שכבר אז אפשר היה להבין איך הילד הזה הפך להיות בראד פאקינג פיט.

התמונה שהגיעה לרשת, צולמה אי שם בשנת 1973, כשהיה בן 10 בלבד וטרם תקופת גיל ההתבגרות המחספסת, כך שפיט בגרסת בית הספר היסודי נראה ממש כמו ששלושת ילדיו הביולוגיים המושלמים נראים כיום. הפטרייה והשיניים הצחורות? לא הכינו אותו אפילו לרגע לסטטוס כוכב העל שהוא היום, אבל לעומת תמונות קשות של כמה מהכוכבים הגדולים בעולם כיום, שנראו כמו הצרות שלהם לפני שהגיעו להוליווד ועברו מייקאובר, פיט עובר את העדשה הכי פלולס.

לא השתנה הרבה, הא? בראד פיט (גטי)
לא השתנה הרבה, הא? בראד פיט (גטי)