חג החנוכה הגיע, החג שמלא אור, אבל הכי טוב מלא מטעמים מטוגנים שינחמו אותכם במזג האוויר הסוער. אז בין כל אלו שיבלסו סופגניות ולביבות, יש כאלו שהשנה ככל הנראה, לעומת שנים קודמות לא ירשו לעצמם לטעום מהבצק רווי הקלוריות. בשנה החולפת כוכבים רבים מהביצה המקומית והבינלאומית החליטו להיפטר מהקילוגרמים העודפים, לעשות שינוי ולהיפטר מהקילוגרמים הרבים. אז קבלו את הסלבס שבגאווה רבה הפכו להיות רזים

ליהיא גרינר

את מתמודדת האח הגדול לשעבר אנחנו רגילים לראות במראה עגלגל, אך השנה החליטה גרינר לפצוח בדיאטת כסח, כך שהשילה יותר מ30 קילו ממשקלה. גאד! איזה הצלחה!



ציפי רפאלי

האמא של הטופ מודל הכי מדוברת במדינה, שהייתה דוגמנית בעצמה, החליטה לקחת את עצמה בידיים ועשתה מייק אובר של ממש. את מהלך השינוי אפשר לראות בחשבון הרשתות החברתיות שלה, שמשיתוף של אנשים אחרים החליטה לשתף תמונות שלה בלוק החדש. שאפו

ירון ברלד


 

A photo posted by Yaron Berlad (@yaronberlad) on


למי שלא זוכר, את דרכו מול המצלמות התחיל הבדרן כדוגמן. כן כן, עד כמה מופרך שזה נשמע. אחרי טראומה אישית התחיל לעלות במשקל והשתמש בגודל שלו להצחיק את הצופים. אך לא עוד! ברלד הצליח להשיל ממשקלו בחודשים האחרונים 65 (!!!!) קילוגרמים

קלואי קרדשיאן

בעוד שכל אחיותה רזות ושופעות, והיא תמיד הייתה המלאה (אך לא פחות יפה) מבינהן, הקרדשיאנית פצחה בדיאטה מרשימה, שלא מבישה אפילו את הלוק של קנדל אחותה. כשהיא צמודה למאמן כושר, קלואי הורידה 30 קילו ממשקלה. מרשים

דודו כהן

מתמודד האח הגדול, גולסטר והדמות האהובה על ברלד, החליט לעשות שינוי קטן ולצד התהילה הפורחת החליט לפצוח בדיאטה, בעזרתה הצליח להיפטר מ15 קילוגרמים מיותרים.


קרן פלס


נכון, הירידה של הזמרת המתוקה כבר לא כל כך חדשה, אבל בהחלט מגיע לה כל הכבוד על ההתמדה. למרות שהמהפך הגדול היה כבר ב-2014, פלס עדיין שומרת על גזרה חטובה, ולא מפחדת לחשוף את גופה.

בריטני ספירס

אחרי שכבר טענו שעבר יותר מדי זמן מאז הייתה הכוכבת הלוהטת, והיא לא ראוייה יותר להופיע בחזייה ותחתונים על הבמה, הוכיחה השנה ספירס שאין עוד אחת כמוה. בירטני ביצ הורידה יותר מ15 קילו, וחזרה בבגדים ששרפו את הקהל! ככה עושים את זה!

רוב קרדשיאן

בשיא הקריירה של אחיותיו המפורסמות, נכנס האח הקטן לבית המשפחה לדיכאון, במהלכו העלה המון במשקל. מאז שפגש את בת הזוג שלו (יש לומר, לשעבר) בלאק צ'יינה, היא הצליחה להוציא אותו מהמצב הנפשי העגום וגרמה לו להשיל כמעט 25 קילו ממשקלו מה שגרם לו לחזור אל מול המצלמות.

שימי תבורי

בעקבות הזוגיות החדשה שלו עם יהודית באומן, חזר תבורי לכותרות ומהפעם האחרונה שראיתם אותו על המסכים, נראה שהוא השיל מספר לא קטן של קילוגרמים. לא בטוח מה הוביל לירידה הדרסטית, אבל הפנים שלו הצטמקו במיוחד.

נועה תשבי

הכוכבת הישראלית האהובה מהניכר, שילדה את בנה הראשון לפני קצת למעלה משנה, אמנם חייה בארץ הדואנטס והצ'יפס אבל כשהיא הגיעה לביקור מולדת בחודש שעבר היא נראתה הכי רזה מאי פעם!