ניקול ראידמן המעושרת עם הפה הגדול חושפת זוועות ממעונו של ראש הממשלה. ראידמן ששהתה בבית ראש הממשלה בעת ביקורו של הנשיא טראמפ ואשתו מלניה, כשדאגה לשמלות של גברת נתניהו מהחנות שבבעלותה, טיילה לה להנאתה במעונו של נתניהו ונחרדה למראה עיניה, לפחות מחלק אחד של הבית.

בצעד יוצא דופן, החליטה ראידמן לתעד את ההזנחה הקשה, הבלאי והיובש בהם כביכול חיים בני הזוג נתניהו ושם אף מארחים נשיאים מרחבי העולם. "זו בושה, זה פשוט מגעיל" קראה ראידמן בסרטון ששיתפה ברשתות החברתיות שמתעד את המטבח המוזנח במעון ראש הממשלה. "לאן הולך תקציב המדינה שלנו? אני מזועזעת, מה ככה נראית המדינה שלנו? כמו ארונות שלא נסגרים? על זה אני משלמת מיסים? על מה? זאת מדינת ישראל לא מדינת עולם שלישי, אין תקציב לתקן מטבח לראש הממשלה? פה צריך לארח את כל הנשיאים מכל המדינות? פה? לבשל ליד יובש? איפה משרד הבריאות, איפה? אין לכם בושה?

מעון ראש הממשלה. (צילום: אינסטגרם ניקול ראידמן)
מעון ראש הממשלה. (צילום: אינסטגרם ניקול ראידמן)



 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on


"אני חושבת שאפשר לעשות משהו  אם רוצים, אני נורא מצטערת אבל ככה לא חיים גם לא במדינות עולם שלישי. אני מתביישת!" לצד הסרטון הוסיפה פוסט זועם ורשמה: "זו בושה, לפחות מטבח של איקאה בכמה אלפי שקלים. איך אפשר לאכול שם? זה פשוט מגעיל"

אומנם ראדימן רגילה לרמת חיים גבוהה מאד וחריגה מרוב האוכלוסייה כך שיש שיטענו כי היא אינה יכולה לבקר, אבל מהסרטון ניתן להבין שכל אדם בר דעת היה מגיב באופן זהה למעושרת. לא ברור אם זו אסטרטגיה מסויימת להשאיר רק חלק אחד מבית המכובד במדינה כדי להראות סוג של מצוקה ואיך נראה שאר רחבי הבית שלא פתוח לקהל הרחב, אבל מה שבטוח, המטבח הזה- חייב שינוי.


 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on