השחקנית הישראלית המצליחה בעולם גל גדות יוצאת במסע יח"צני ברחבי העולם לקראת השקת הסרט בכיכובה וונדרוומן שייעלה לאקרנים בחמישי הקרוב בתחילת יוני בישראל.

לצד שלל ראיונות שמקיימת גדות לטובת קידום הסרט בלייט נייט שואו ותוכניות אירוח שונות, טסה השחקנית המצליחה ממדינה למדינה וצועדת על שטיחים אדומים בפרימיירות חגיגיות לסרט החדש. עד כה כבר צעדה בפריימיירה החגיגית בהוליווד ובמקסיקו, ונכון לעכשיו הפרימיירה בלונדון שהייתה מתכוננת בוטלה לעת עתה בעקבות הפיגוע.

ככה זה היה נראה בלוס אנג'לס. גל גדות. (צילום: גטי)
ככה זה היה נראה בלוס אנג'לס. גל גדות. (צילום: גטי)


הקהל האמריקאי אוהב אותה. אבל גם אנחנו
הקהל האמריקאי אוהב אותה. אבל גם אנחנו

ציפיתם לקצת גלאם בישראל? אז ממש לא. חשבנו לתומנו שארצנו הקטנטונת תפתח את טור מסע הפרימיירות לאור העובדה כי גדות היא שחקנית ישראלית שמתגאה בכל ראיונותיה שהיא תוצרת כחול לבן אבל התאכזבנו לגלות לא רק שמסע הפרימיירות לסרט וונדרוומן על השטיח האדום לא יתחיל בישראל אלא שגם לא יהיה פה בכלל שטיח אדום. נכון לרגע פרסום האייטם ובמידה ולא ישתנו התוכניות מטעם הפקת הסרט, גדות לא מתוכננת לצעוד על השטיח האדום בישראל לטובת קידום הסרט. מפתיע.

מהסוכנות ADD המייצגת את גל גדות נאמר כי גדות אכן תופיע בפרימיירה בארץ וכי היא מחכה לזה בקוצר רוח  אך מחר תתקיים הפרימיירה וגדות כלל לא הייתה מתוכננת להגיע. האם תהיה עוד פרמיירה בנוכחות הוונדרוומן בכבודה ובעצמה? רק הזמן יגיד.

 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on


 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on