מה קורה עם השיער של טיטי איינאו? האם היא הולכת בדרכה של המקבילה שלה נעמי קמפבל שנתפסה מספר פעמים בצילומי פפארצי מביכים? מלכת היופי והדוגמנית המצליחה מגיעה לאירועי השקה ומתפארת בשיער ארוך ומרשים. אממה באירוע השקה האחרון שאליו הגיעה איינאו בחמישי האחרון למותג המשקפיים Eyepetizer Eyewear ב"משקפיים בשינקין" אי אפשר היה שלא להבחין במשהו מוזר שמתרחש בשיער שלה.

אם תביטו היטב בתמונה, תוכלו להבחין כי החלק העליון של שיער ראשה של איינאו שכולל את הפוני, נראה כאילו יושב בצורה לא טבעית על ראשה ומתחתיו מבצבץ השיער האמיתי של איינאו. לאחר בירור קצר התגלה כי מדובר בתוספות שיער בשיטת תפירת ראש, כן בדיוק מה ששמעתם שכולל עבודה של חוט ומחט לבעלות שיער דליל או קצר שמעוניינות בנפח או אורך.

תראו בעצמם. טיטי איינאו (צילום: אור גפן)
תראו בעצמם. טיטי איינאו (צילום: אור גפן)


העיקר החיוך
העיקר החיוך



מדובר בשיטה שהפכה לטרנד מוכר בעולם, שעושות לא מעט כוכבות הוליוודיות כמו התאומה ההוליוודית של איינאו נעמי קמפל, ביונסה, שאקירה וריהאנה כמו גם כוכבת האח הגדול שני גולדשטיין שהצליחה להסעיר את מדורי הבידור כששהתה בבית האח הגדול ויצרה באז גדול סביב השיער שלה. אולי עכשיו זה מסביר את השינויים התכופים בשערה של הדוגמנית ואהבתה לכובעים ומטפחות.


טיטי איינאו מסרה בתגובה: "זו תפירה, זה נעשה חצי שיער שלי וחצי תוספות, ממליצה על זה בחום לבנות עם שיער דליל או שיער שקשה להסתדר איתו"

והפוני מה איתו?
והפוני מה איתו?


תראו איך זה אצל נעמי קמפל: