השחקנית היפה עדי הימלבלויהתייצבה אמש על סט צילומי קמפיין החורף של חברת ההלבשה התחתונה של פמינה לה היא משמשת כפרזנטורית ותיקה. נכון שצילומים בבגדים חמים בקיץ זה ממש לא נחמד, אבל יש מצב שההפך הוא אפילו סבל מכופל. הצילומים היו מתוכננים תחילה בהרי השלג ברוסיה, כשהימלבלוי הייתה אמורה לפזז בלנז'רי בכפור. הנסיעה למזלה בוטלה ברגע האחרון בגלל אילוצי הלו"ז שלה, כשהיא עסוקה בחזרות למחזמר "אלאדין" ומתחילה לצלם עונה חדשה לתוכנית "איפה אתה חי".

אמאלה! עדי הימלבלוי (צילום: רפי דלויה)
אמאלה! עדי הימלבלוי (צילום: רפי דלויה)

הימלבלוי, נשארה בארץ וזכתה לצלם את הקמפיין בימים החמים עם אפקטים של מים, כך שהיא פשטה את בגדיה לטובת ההלבשה התחתונה של "פמינה" והפתיעה בגזרה דקיקה ולוהטת במיוחד. כשנשאלה על השינוי המבורך סיפרה כי היא נכנסה למשטר של תזונה בריאה וכושר. על הסט סיפרה הימלבלוי שהיא חושבת על הרחבת המשפחה והיא רואה את עצמה עם לפחות 4 ילדים. בנתיים היא משפצת את הדירה שלה בחולון ומתכננת את החופשה הבאה שלה לתיאלנד עם ליאו בן השנתיים והבעל.



עוד הייתה על הסט השורדת ורד ספיבק שלמרות כי היינו מצפים שתשמש גם היא כפרזנטורית, היא התייצבה על תקן המאפרת בלבד. לא פשוט להיות מפורסמת בעצמך ולאפר מפורסמות אחרות שקוטפות קמפיינים.

שפריצים
שפריצים

ואו
ואו

הוט מאמא
הוט מאמא

טאצ אפ טיים
טאצ אפ טיים