מדורי הבידור הפתיעו אמש את מעריצי האח הגדול כשדיווחו שעומרי בן נתן וקסניה טרנטול פירקו את החבילה וביטלו את החתונה הצפויה. השניים התאהבו בבית המצולם לפני כשנה וחצי, ונותרו אוהבים גם אחרי שהמצלמות כבו והפכו את זה לרשמי כשהתארסו לפני חצי שנה כשבן נתן כרע ברך וביקש את ידה של טרנטול במהלך ביקור בכותל המערבי.

לפי הדיווחים היחסים בין השניים עלו לאחרונה על שרטון והם פירקו את החבילה. TMI שמטיל ספק בכל ידיעה שמתפרסמת פשפש בחשבונות הרשתות החברתיים של השניים וגילה להפתעתו סרטון באינסטגרם של עמרי מלפני פחות משבוע, של כלה עצבנית שמאבדת את זה ברגע של טעימות התפריט לחתונה לצד בעלה לעתיד והוריה. הכלה בסרטון מתחרפנת, צועקת בוכה וסוטרת לארוסה.


 

דוגמה איך לא לעשות את זה (לי זה לא יקרה, גם לכם לא, חכו ליום ראשון )

A post shared by Omri Ben natan עמרי בן נתן (@omribennatan) on


בן נתן הוסיף את הכיתוב "דוגמא איך לא לעשות את זה", והוסיף "לי זה לא יקרה גם לכם לא, חכו ליום ראשון" ביום המצופה הוא פרסם שוב פוסט, שם כתב " זוכרים את הסרטון ששיתפתי של הכלה שמאבדת את זה? אז עכשיו אפשר להיות רגועים, כל הספקים של עולם החתונות, במקום אחד״. לכל מי שתהה היה מדובר בסרטון פרסומת לאתר של מתחתנים המכיל מידע על כל הספקים לחתונה.

אז האם הפרידה של בן נתן וטרנטול שכבר דחו את החתונה מהתאריך הראשוני בספטמבר עבור פרוייקט צילומים שהיה אמור לתעד את החתונה עשו עוד אקט יח"צני ונפרדו בתזמון שסמוך לקמפיין החדש שמשיק בן נתן? יש מצב גדול, כרגע השניים לא מגיבים לתקשורת, אז בינתיים יש לכם חומר לחשיבה, ומי יודע, אולי נזכה לקאמבק בקרוב אבל ימים יגידו.

הכל רק בכאילו? קסניה טרנטול ועמרי בן נתן (צילום: נטלי יששכרי)
הכל רק בכאילו? קסניה טרנטול ועמרי בן נתן (צילום: נטלי יששכרי)

מקווים, היו זוג יפה (צילום: שוקה כהן)
מקווים, היו זוג יפה (צילום: שוקה כהן)