ארבעה חודשים בלבד מאז הצעת הנישואים, ומיטל דה רזון קרובה מתמיד להיות אישה נשואה. אז למקרה שפספסתם בחמישי הבא תצעד הזמרת וכוכבת אמזונס בשביל חופה ותינשא לבחיר ליבה עידו עוזרי, האקס מיתולוגי. לפני כעשור השניים היו במערכת יחסים ארוכה של שמונה שנים, במהלכם חלתה דה רזון במחלת שרירים בשם " מייאסטניה גרביס" הקשר בין השניים התפרק והוסיפה על ההתמודדות הקשה שלה בקשר במקביל למאבק במחלה.

אותו אקס מיתולגי קרא ביחד עם כל מדינת ישראל את הריאיון של דה רזון כאן במעריב ובאתר TMI ולראשונה הבין את הסיפור מזווית אחרת, מההתמודדות האישית של מיטל. אז אחרי שהחליטו לתת צ'אנס נוסף לזוגיות השאר כבר היסטוריה, והחתונה צפויה להיערך בערוגות הבושם בעמק חפר לשם הוזמנו שלל משפחה וחברים ביניהם גם השותפים לאי אמזונס למעט האקס אביאל כהן שלא קיבל הזמנה.


 

A post shared by Meital DeRazon (@meitalderazon) on


בתוכנית האמנותית של החתונה צפויים להופיע מאיה אברהם וגד אלבז. אבל רגע לפני היום הגדול בחייה, הבלונדה הלוהטת לא מוותרת על פרידה מחיי הרווקות ובחמישי הקרוב תערוך דה רזון סופ"ש רווקות שיתחיל במסיבה בבר תל אביבי ויסתיים במסיבת בריכה ושהות ללילה במלון דן פנורמה יחד עם ששת מחברותיה הטובות ביניהן מונדה קנצפולסקי. חברתה הטובה לי לוי תיעדר ממסיבת הרווקות כי היא שוהה בימים אלה בחו"ל. שיהיה במזל