TMI נרגש להכריז על פתיחת עונת החורף 2107 בזירת האגרוף ועל קאט פייט חדש בביצה. מקורות יודעי דבר ליחששו שמלכת היופי בדימוס טיטי איינאו מלרלרת ללא מעט אנשים בתעשייה על רגשותיה הלא חיוביים כלפיי הדוגמנית קסניה טרנטול.

אותם מקורבים מדווחים כי איינאו פגועה וכועסת על טרנטול שנמצאת בקשר עם האקס המיתולוגי שלה. אז תקציר למי שפיספס- טרנטול ועומרי בן נתן פירקו את החבילה וביטלו את הנישואין הצפויים. מאז, כפי שקראתם כאן לראשונה, יוצאת האח הגדול מתנחמת בזרועותיו של איש העסקים המצליח ישראל אור שהוא במקרה גם האקס של טיטי איינאו.

הזוג החדש. קסניה טרנטול וישראל אור (צילום: יח"צ)
הזוג החדש. קסניה טרנטול וישראל אור (צילום: יח"צ)


השניים אומנם מכחישים כי מדובר בקשר רומנטי אבל הם כבר הספיקו לצאת לחופשות זוגיות רומנטיות מפנקות והוא אף ערך לה בסוף השבוע האחרון מסיבת הפתעה לרגל יום הולדתה בדיוק כפי שתכנן לעשות לאיינאו במרץ האחרון רגע לפני שפירקו את החבילה.

כשהשורדת בדימוס שמעה על הקשר החדש היא הופתעה ונפגעה "היא חשבה שהן חברות והיא מרגישה שהיא בגדה בה. היא ציפתה שבמינימום קסניה תבוא ותדבר איתה על זה לפני שזה יתפרסם" כך מסר מקורב לאיינאו. מקורב לטרנטול מסר: "הן לעולם לא היו חברות הן היו נפגשות באירועים ואומרות שלום מנומס". אחרי הכל היחסים הטעונים בין השתיים הם הליך טבעי שמתרחש בכל מערכת יחסים עם אקס משותף. לא נורא.

פגועה ובצדק? (צילום: אמיר מאירי)
פגועה ובצדק? (צילום: אמיר מאירי)

פייר, לא נראה חיבוק של נימוס. (צילום: ניר פקין)
פייר, לא נראה חיבוק של נימוס. (צילום: ניר פקין)