גלית גוטמן המגישה הכי יפה על המסך שתחזור בקרוב להנחיית תוכנית הבוקר מדי שישי כפי שדיווחנו לכם לראשונה, נערכת במקביל גם להכנות לסוג של חתונה הצפויה עם בחיר ליבה יגאל אהובי, ששלף טבעת וביקש את ידה של אחת הנשים הנחשקות בתעשייה ביוני האחרון.

אנחנו מצטערים לצנן את כל ההתרגשות אך גוטמן ואהובי לא מעוניינים בהפקת חתונה גדולה ומושקעת עם שלל אטרקציות וזיקוקים, למרות שהבנות שלה, שירה ואמה מאד רוצות לראות את אמא שלהן מתחתנת כמו באגדות באירוע גרנדיוזי מושקע אך הזוג המאורס שנמצאים בפרק ב' בחייהם פחות בעניין של חתונה גדולה.

הקיץ כנראה לא תלבשי לבן. גלית גוטמן (צילום: שוקה כהן)
הקיץ כנראה לא תלבשי לבן. גלית גוטמן (צילום: שוקה כהן)


אז אירוע גדול לא יהיה אבל מסיבת אירוסין כן- טרנד חדש בעולם החתונות שנהוג יותר בניכר. מסיבת האירוסין הצפויה עליה עומלים גוטמן ואהובי בימים אלה, מתוכננת בקרוב לחברים הטובים ולבני המשפחה, משהו בסגנון של מה שערכה דניאלה פיק עם הבמאי קוונטין טרנטינו בישראל ובאל איי.

עד שזה יקרה, הדוגמנית התייצבה על סט הצילומים לקמפיין החורף לרשת קרייזי ליין להם היא משמשת פרזנטורית, ואחרי שבפעם הקודמת הצטרפה אליה שרון איילון לצילומים יחידים, שיתוף הפעולה הסתיים ומי שנבחרה להצטלם לצד גוטמן הפעם היא רותי אסרסאי המהממת, כוכבת הסדרה "מטומטמת". למרות שציפינו פיללנו וייחלנו גוטמן בחרה להגיע לסט הצילומים כשהיא נטולת טבעת האירוסין החדשה. מישהו אמר משהו על עין הרע?

באם. גלית גוטמן ורותי אסרסאי
באם. גלית גוטמן ורותי אסרסאי

ולא מתלוננות על הקור
ולא מתלוננות על הקור








וגם לא על הגשם המטפטף
וגם לא על הגשם המטפטף