זה היה מעיק, ארוך ומעצבן אבל כנראה שקלואי קרדשיאן חיכתה לרגע הנכון כדי להכריז בענק "אני בהריון". אחרי שמועות רבות, ליחשושים, השערות ותמונות פפראצי ספק של כרס ספק של בטן הריון, כוכבת הריאליטי החליטה לעשות סוף לספקולציות ולהעלות הודעה רשמית ברשתות החברתיות כך שלפי הדיווחים בעוד שלושה חודשים היא תהיה אמא לראשונה.  

"החלום הכי גדול שלי התגשם, אנחנו מצפים לתינוק!" כתבה קרדשיאן "חיכיתי ותהיתי במשך זמן רב, אבל לאלוהים היו תוכניות משלו לאורך כל הדרך. הוא ידע מה הוא עושה, הייתי צריכה לסמוך עליו ולהיות סבלנית. לפעמים עדיין קשה לי להאמין שהאהבה שלנו יצרה חיים. טריסטן, תודה לך על כך שאתה אוהב אותי כמו שאתה אוהבת אותי, תודה על זה שאתה מתייחס אלי כמו למלכה, גורם לי להרגיש יפה והכי חשוב - תודה על זה שהפכת אותי לאימא! הפכת את החוויה הזו לקסומה יותר משדמיינתי. לעולם לא אשכח כמה טוב היית אלי לאורך כל התקופה הזו. תודה, אהובי, על האושר שאתה מסב לי. אני יודעת ששמרתי על זה בסוד, אבל רציתי לחגוג את זה עם שתי המשפחות שלנו ועם החברים הקרובים. תודה לכולם על ההבנה. אני מתרגשת, מתוחה, מאושרת ומבוהלת, אבל זה אוסף הרגשות הטוב ביותר שהרגשתי אי פעם".


 

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on


התגובות וההתרגשות לא איחרו להגיע, והיא קיבלה כמעט שבעה מיליון לייקים לתמונה אותה שיתפה בה מופיעה הבטן ההריונית עם הידיים שלה ושל תומפסון. הדיאלוג עם הקהל שלה המשיך וקרדישאן בחרה לחשוף בטוויטר את ההתרגשות וכתבה: "הייתי כל כך לחוצה לפרסם את פוסט ההכרזה על ההיריון אבל ואוווו, אני לא מצליחה לעכל את התגובות שלכם. תודה תודה, אוהבת אותכם". שיהיה רק במזל, קיילי עכשיו תורך


 

❥The day I met you, my life changed. Thank you my love!❥

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on


 

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on