כשאת בזוגיות עם אחד מכוכבי הנוער המצליחים והלוהטים וגם לך לא חסר נתונים מרשימים משל עצמך, זה רק עניין של זמן עד שתקבלי קמפיין משותף ראשון עם בן הזוג המפורסם. שמונה חודשים של מערכת יחסים יציבה עברו אתמול היטב מול עדשות המצלמה במסגרת הקמפיין המשותף לוולנטיין דיי של קסטרו בכיכובם של הזוג המאוהב עומר דרור וזוגתו מיכל פרס ונראה שהם עומדים להיות עוד אחד מהזוגות בו אחד מהצדדים מקפיץ את הקריירה של השני.

פרס בת ה- 21 הייטקיסטית ולומדת למיונים ללימודי רפואה, הרגישה לרגע אחד איך נראה יום עבודה שיגרתי של בחיר ליבה בן ה- 25 וזכתה ליום כיף עם דרור בלוקיישן רומנטי בחופי תל אביב. לא היה צריך לביים את הרגש בין השניים, העבודה על הסט הייתה זורמת וקלילה עם צמד הנאהבים הצעירים.

חמודים. עומר דרור ומיכל פרס (צילום: שוקה כהן)
חמודים. עומר דרור ומיכל פרס (צילום: שוקה כהן)


השניים כזכור הכירו במקריות. דרור ראה בחורה במסיבה ושלח לה הודעה באינסטגרם. אממה מי שקיבלה את ההודעה הייתה מיכל פרס, שבכלל לא הייתה במסיבה ומדובר בטעות. פרס התעלמה מדרור אך לבסוף נשברה והיום הם כבר חולקים קורת גג משותפת בדירתו של דרור. הגברבר החתיך נמצא באחת התקופות העמוסות והמצליחות בחייו, לצד צילומי האופנה של קסטרו הוא משחק כמה פעמים בשבוע בהצגה "סיפור אהבה בשלושה פרקים" בקאמרי, מצטלם לסרט של יונייטד "המוסד הסגור" בתפקיד איש מוסד , מצטלם לסדרת פשע חדשה במקביל לצילומי עונה השנייה של סדרת הנוער "כפולה" ומנחה את תוכנית הנוער "אסקייפ רום" בערוץ קידס.

מעבר לאופק (צילום: אורית פניני)
מעבר לאופק (צילום: אורית פניני)

אהבה באוויר (צילום: אורית פניני)
אהבה באוויר (צילום: אורית פניני)

מוכנים לצילומי חתונה
מוכנים לצילומי חתונה