בזמן שכל עם ישראל והדוגמניות היפות שלו נפשו בחול המועד פסח במקומות אקזוטיים כדוגמאת איי סיישל, מדליבים והקאריביים, השחקנית מיה דגן נשארה בארץ והתפוצצה מקנאה. עכשיו, כשכולם חזרו לשגרה היא ניצלה את הזמן כדי לקחת את בעלה לנפוש גם היא בתאילנד הרחוקה. על הדרך, אחרי שמאסה בתמונות מגרות של בחורות רזות וחטובות בנוף ההיסטרי היא החליטה לעשות סוג של הומאז' בידורי לחלק מהתמונות.


 

A post shared by MayaDagan (@mayadaganpfeffer) on


 

A post shared by MayaDagan (@mayadaganpfeffer) on


נראה שאת נטלי דדון העניין קצת פחות הצחיק כי אחרי שדגן העלתה תמונה בה היא מחקה את דדון בפוזה מצחיקה במקלחת, הבדרנית זכתה להמון מחמאות על כך שהיא מציגה את החיים האמיתיים ואת היופי הלא מרוטש, דדון פחות אהבה את הביקורת הלא מחמיאה על התמונות שלה והגיבה לעניין ברשתות החברתיות:"אקדים את יום כיפור מאחר ואינני יכולה להתאפק .... ברצוני להתנצל , לבקש סליחה מעומק הלב. בשמי ובשם חברותי השדופות והרזות. סליחה שלא נשארתי רחבה ועסיסית כמו שאתם אוהבים , סליחה שחזרתי לעצמי לאחר הלידה סליחה על הספורט שאני כל כך שונאת, על הטיפולים וסליחה מעומק ליבי על תמונות שמעודדות נשים להיות חטובות, רזות וחולניות" כתבה.


 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on


"נתחיל בזה שמהמם בעיניי כל תהליך ה״אפליה המתקנת״ , ומבורכת הכניסה המדהימה לעולם האופנה של נשים סקסיות על כל מידותיהן. על כך שלא צריך להיות 60 90 60 או מטר שמונים כדי לככב על שלטי חוצות , מקסים עד כה. אבל מתי זה התחיל לעבור את גבול הטעם הטוב. ונוצר מצב שבו המידות שלי נתונות לביקורת בלתי פוסקת ותגובות כגון איכס מגעילה ותאכלי משהו . בואו נתחיל בזה שתפסיקו לבקר גודל של אישה, שקר החן והבל היופי. אז אם נניח לציניות לא ממש בא לי להתנצל ואני אוכלת מה שבא לי וגם אתם... תאכלו המבורגר צ’יפס ותקנחו בפיצה במקום לאכול את הראש ואני אוכל הכל מהכל אתחטב לי ואוהב את מה שאני רואה בראי בכל בוקר מחדש. אוהבת בערך , יש ימים שגם לא. כל אחת מאיתנו מתמודדת עם החבילה שלה. אל תוסיפו לנו עם ביקורת ולשון הרע . לחיי מידה 35 של הליוויס הראשון והאהוב עליי מגיל 16 ולחיי עולם המידות המגוונות. אהבת חינם גבירותי ורבותיי"