אחת מלהקות הבנים הכי מגניבות שנראו בשנות ה-90 סיימו לפזז על הבמות כבר לפני 16 שנה, אבל אתמול ג'סטין, כריס, ג'ואי לאנס, וג'יי סי התאחדו לכמה שעות של נוסטלגיה. אז לצערכם, להבדיל מהמקבילים אליהם ה"בקסטריט בויז" שביקרו בישראל ממש בחודש החולף, אין לנו שום בשורות על איחוד לסיבוב הופעות אבל החמישייה נפגשה בשדרת הכוכבים בהוליווד כדי לקבל כוכב משלהם!

ואהוו. אן סינק (צילום: גטי)
ואהוו. אן סינק (צילום: גטי)

אחרי שלהקות בנים כמו הבקסטריט, "ניו קידס און דה בלוק", "ניו אדישן" ועוד כבר קיבלו את הכבוד המיוחל בשדרה ה"נוצצת" של לוס אנג'לס, לגמרי הגיע הזמן שהחמישייה המוצלחת תצטרף אליהם! אז מה אם עבר כל כך הרבה זמן מאז שעלו יחד על הבמה? במהלך הטקס, אותו הגישו קרסון דיילי ואלן דג'נרס, טימברלייק עלה לפודיום ונשא נאום מרגש כמו שרק הוא יודע "זה הזייה, אתם המעריצים- אתה הדבר הכי טוב בעולם. קודם כל אני רוצה להודות לכל מי שהגיע מרחוק כדי לחלוק את הרגע הזה איתנו...תודה! ארבעת הגברים האלה כל כך משמעותיים בחיים שלי ואנחנו באמת כמו משפחה". בקהל חיכתה לו המשפחה האמיתית, אשתו היפהייפיה ג'סיקה ביל ואמו.



בטוויטר, לאנס תיעד סלפי שצילם עם החברים ללהקה תוך שהוא מכנה אותם "אחים" ו"מתנה מדהימה". אם זו לא סיבה לקאמבק קצת מה כן?!

ותודה לכולם!
ותודה לכולם!

שימו לב ביפות שג'סטין מוקף בהן. מימין אשתו ומשמאלו אמו
שימו לב ביפות שג'סטין מוקף בהן. מימין אשתו ומשמאלו אמו

צ'יז
צ'יז

בלינג
בלינג