רוח החג השפיעה ולמרות שהיינו בטוחים שלא נקבל השנה את גלויית החג המסורתית של משפחת קרדשיאן- ג'נר זה קרה, אבל שוב- בהרכב חסר. אחרי שבשנה שעברה הייתה זו קיילי ג'נר שלא נכחה בצילומים המשפחתיים המורחבים שפורסמו במשך 12 יום בחודש דצמבר, השנה, למרות הנוכחות המרשימה של צאצאי המשפחה, יש המון עיסוק דווקא במי שלא נמצא בתמונה: הביג מאמא שאחראית לפס הייצור המושלם- קריס, וגם הבת קנדל.



קים וקלואי קרדשיאן היו הראשונות להעלות לרשתות החברתיות את התמונה המרגשת ולא עבר זמן רב עד שהגולשים החלו לתהות היכן הדוגמנית והאחות המפורסמת קנדל. אז נכון, בתמונה מופיעות ארבעת האחיות עם כל תשעת הילדים שלהם. קים עם נורת', סיינט ושיקגו, קיילי יחד עם בייבי סטורמי, קלואי וטרו, קורטני עם מייסון, ריין ופנלופי, וגם דרים שם, אבל בלי ההורים רוב או אמא בלאק צ'יינה שכבר מזמן מוקצת מהמשפחה.



אז האם בגלל שקנדל ג'נר עוד לא הביאה ילדים לעולם היא לא מנודה מהתמונה המשפחתית? קלואי קרדשיאן החליטה להביא הסבר למטקבקים הפגועים ויצאה להגנתה של אחותה: "למה אתם חושבים שקני מסכנה? היא הייתה על סט הצילומים אבל היא חשבה שזה יהיה חמוד יותר שזה יהיה רק אמהות וילדים". בעוד שהמעריצים לקחו מאוד קשה את ההחלטה של הדוגמנית המצליחה, היא החליטה להשתעשע עם התמונה ולהעלות כמה גרסאות משלה. גם לגבי קריס אין סיבה לדאגה, היא גם החליטה להישאר בחוץ השנה מאותה סיבה אבל כן שיתפה את התמונה וכתבה: "הבנות שלי והנכדים שמביאים לי כל כך הרבה אושר".

לא לדאוג. יש כאן הומור (צילום: אינסטגרם)
לא לדאוג. יש כאן הומור (צילום: אינסטגרם)

מי שחשש מעוד מריבה במשפחת הטראש יכול להירגע כי את ערב אתמול, ערב הקרימס חגגה המשפחה בנוכחות מלאה במסיבה השנתית שארגנו קים וקריס שנערכה בפעם הראשונה בביתם של קניה ווסט וקים. מבחינת העיצוב- שלג מלאכותי והרבה אקססוריז לבנים, בפן האמנותי חבר המשפחה ג'ון לג'נד ובין המתקרחנים היו ג'ניפר לופז ופריז הילטון. מרי קריסמס .

המארחים. קים קניה והילדים
המארחים. קים קניה והילדים

קורטני וקנדל
קורטני וקנדל

מה עם הופעה של ג'ני מהבלוק? ג'ניפר לופז וקים
מה עם הופעה של ג'ני מהבלוק? ג'ניפר לופז וקים