חשבתם שההילולה סביב "הישרדות" נגמרה? כי לטיטי איינאו לא נגמרו הסיבות למסיבה. אמש (שני) מלכת היופי במיל' ובן הזוג ישראל אור, יצאו יחד למסעדת "התרנגול הכחול" שבתל אביב. מה שאהובה של איינאו לא ידע, הוא מה מתרחש בתוך המקום. 


אז זהו, שלכבוד יום הולדתו ה-40, ארגנה איינאו מסיבת ההפתעה מרגשת לבחיר לבה - כזו שכללה ארוחת גורמה, בר אלכוהולי עשיר, עיצוב מושקע, די ג'יי והדובדבן שבקצפת, רקדנית בטן שפינקה את חתן השמחה בענטוזים ולא פסחה על אף גברבר ברחבה! אגב, אם כבר מדברים על "חתן השמחה" קשה שלא להבחין בשמלה הלבנה שבחרה טיטי ללבוש לערב מיוחד זה... מה את בעצם רומזת, שבגיל 23 את כבר מוכנה?

 

A photo posted by Elen Mor Godes (@elen_mor_godes) on


איינאו, שמנהלת זוגיות כבר כמה חודשים טובים עם היהלומן האמיד, כנראה בחרה את הגבר שלה טוב. לאחר שעלו עוד שלב ביחסים כשעברו לגור יחד בדירתו המפוארת שבצפון תל אביב, טיטי הרשתה לעצמה להיות מלכה אמיתית ולפנק את הגבר שלה - מבלי לחסוך בשום דבר. התוצאה? חשבון של קרוב ל-20 אלף שקלים שהושקעו בערב נוצץ אחד ומיוחד.

בין אלה שהגיעו לצעוק סופרייז, היו חבריה של איינאו לאי הבודד, כמו השורד האחרון טילטיל, הסוג-של-אקס רון אלוף, שמעון אמסלם, רון שובל, עומר רוזן ועומרי כוכבי, כמו גם החברים המשותפים איציק זוהר, מיכל (הקטנה) ויצמן עם בעלה, אווה לימסוב ועוד שווים ושוות אחרים.