הרגע לו חיכו מעריצי הקומיקס הגיע, כך שאתמול (שבת) במהלך כנס ה"קומיק-קון" השנתי שנערך בסן דייגו שבארצות הברית, נחשף הטריילר הרשמי לסרט גיבורת העל "וונדר וומן". בכיכובה של תושבת ראש העין לשעבר, כמובן, גל גדות. ריספקט, של סטארים!


תודה להוריי שהביאוני עד הלום. גל גדות (צילום: גטי)
תודה להוריי שהביאוני עד הלום. גל גדות (צילום: גטי)


ההתרגשות הגדולה שעורר בתושבי ישראל הקטנה סרט הקומיקס "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" - בכיכובה של גדות - רק הכין את המעריצים לגל הבא שעתיד לפקוד את תושבי ארץ הקודש, ואפילו עלול לעשות צונאמי - כשסרט המלא בו מככבת דמותה של "וונדר וומן" יעלה לאקרנים. אז עד שיגיע הקיץ הבא, בו אמור להפציע הסרט לאקרנים, החליטה ההפקה לפנק את המעריצים בסרטון באורך של שתיים וחצי דקות, המציג את דיאנה פרינס (נו, אשת הפלא) החדשה שלהם, במהלך כנס הקומיקס השנתי.

לא שציפיתם אחרת, אבל אחרי שהלהיבה את כלי התקשורת בעולם לפני כמה חודשים על השטיח האדום, גל גדות עושה את זה שוב! כיאה לגיבורת עלשלא מפחדת מאף אחד, השחקנית הגיעה בטוחה בעצמה, מחויכת ולבושה בחולצה שחורה, צמודה עם שרוולים ארוכים ומחשוף נדיב במיוחד, פלוס מכנסי פאייטים - בצבעי אדום-כחול-לבן שמזוהים עם וונדר וומן.

מוכנה לכסח את כולם
מוכנה לכסח את כולם

בהחלט קמה על הצד הנדיב שלה...
בהחלט קמה על הצד הנדיב שלה...

מתעדת את הרגע ומצלמת את המעריצים
מתעדת את הרגע ומצלמת את המעריצים


ככה זה נראה מהצד של גל גדות:
 

A video posted by Gal Gadot (@gal_gadot) on



לא ברור אם בגלל המחשוף המפואר או החיוך הכובש, אבל התגובות של הקהל להקרנה של הטריילר היו חיוביות במיוחד. זאת במיוחד לאור שהיו כאלה שהרימו גבה על הבחירה בגדות הישראלית לדמותה של וונדר וומן. הראית להם, כוכבת.