נדמה שמדי שנה מדונה מנסה לשבור את השיא החגיגי של עצמה, כשהיא מציינת את יום ההולדת האישי שלה בהילולות פאר. השנה, עם זאת, מלכת הפופ החליטה לחגוג "בקטנה" עם כמה מחבריה הקרובים - שהטיסה במיוחד במטוס פרטי לבירת קובה האקזוטית, הוואנה, לכמה ימים של ריקוד ברחובות, משקאות קריביים ואיפור מושלם כמובן. ביץ', זו מדונה, ברור שהיא תוציא לכולם את העיניים.




מדונה, המריאה לפני יומיים מארצות הברית יחד עם ארבעת ילדיה - לורדס היפהפייה, דיוויד ומרסי שאומצו מאפריקה, וכמובן, בנה המתבגר (והמתנכר לשעבר, צרה צרורה שכמותו) רוקו ריצ'י, בטיסה מיוחדת למדינה שעד לאחרונה לא קיבלה תיירים מערביים. איתם, נחתו גם כמה מהאנשים הקרובים אל האייקון המוזיקלי, בהם אחותה מלאני צ'יקונה, השחקניות דבי מזר ורוזי אודונל והצלם סטיבן קליין, שהגיעו להרים למטיריאל גירל, שבגיל 58 כבר לא כל כך "נערה". או "וירג'ן".

יאללה, הולה צ'יקוס. מדונה מבלה בקובה (צילום: רויטרס)
יאללה, הולה צ'יקוס. מדונה מבלה בקובה (צילום: רויטרס)

מטפסת גבוה. מדונה בהוואנה
מטפסת גבוה. מדונה בהוואנה
ביוטי. בתה של מדונה, לורדס ליאון
ביוטי. בתה של מדונה, לורדס ליאון


אחרי כמה שעות בין סיורים במבנים עתיקים במדינה של פידל קסטרו, במה שנראה כמו סיור לבני גיל הזהב - החלה החגיגה האמיתית כשמדונה (בחולצה שקופה כמובן) והפמליה הגדולה הגיעו למסעדה שנסגרה במיוחד עבור הסלבריישן. 

זה כלל המון משקאות אלכוהוליים, תזמורת מקומית חיה, רכבת אנושית (מה!) ונענועי ישבן של מדונה עם אחד הרקדנים שהכי אהבה בסיבוב ההופעות האחרון שלה וסחבה איתה לחו"ל (בוי טוי חדש?). אחרי הבילוי, הזמרת פרסמה ברשת סרטון שלה רוקדת יחד עם הבן ריצ'י, זה שלא מזמן הביאה לבית המשפט כדי לנסות לחייב אותו לבלות איתה, יחד באושר ועושר. העיקר שסוף טוב הכל טוב ומוזיקה מקרבת לבבות.



 

A video posted by Madonna (@madonna) on


 

A photo posted by Loic Mabanza (@loicmabanza) on


 

A photo posted by Madonna (@madonna) on