קים אקאפי רק בת 23, וכבר יש לה כמאה אלף עוקבים באינסטגרם, שלל מעריצים ובני נוער שעטים עליה ברחוב כדי לצלם איתה סלפי. בזמן שהיא מככבת בעונה השנייה של הדוקו-ריאליטי הישראלי המצליח "איט גירלז" (הוט בידור ישראלי, שני עד רביעי) לצד אדל בספלוב, דנה זרמון ואבישג נגר, אקאפי משלימה בימים אלה גם את ההכנות לחתונתה עם התזונאי ומאמן הכושר יוסי פרלוב (29), שתיערך בעוד כשלושה שבועות.

מבחינת אקאפי, הגיל הצעיר שבו תעמוד מתחת לחופה הוא בכלל לא פונקציה. "אני מרגישה כבת 40", היא אומרת כעת בראיון ל"מעריב". "אצלי הגיל לא פקטור. הוא לא מאפיין את מי שאני באמת. כשאת מוצאת את הבחור הנכון ואתם חולקים קורת גג, והכל כמו שציפית, אז למה סתם לסחוב? אני כבר מוכנה לגמרי לשלב הבא של מיסוד הקשר והרחבת התא המשפחתי".

קים אקאפי ויוסי פרלוב (צילום: אור גפן)
קים אקאפי ויוסי פרלוב (צילום: אור גפן)



פרלוב ואקאפי הכירו לפני שנה וחצי דרך הפייסבוק. "אני לא מתביישת להודות שאני יזמתי את המהלך ושלחתי לו הודעה", היא מודה. "אני בדרך כלל אני לא שולחת הודעות לגברים. כתבתי לו: 'מכירים?' והוא השיב לי: 'עדיין לא' עם סמיילי. משם הכל היסטוריה. אחרי חודשיים כבר עברנו לגור יחד בדירה ליד כיכר המדינה ופתחנו עסק משותף למכון שיזוף בתל אביב".

איך נראתה הצעת הנישואים?
“מיד אחרי הצילומים של 'איט גירלס' אמרתי לו שאני זקוקה לחופשה, והוא סגר לנו חדר במלון הילטון. הייתה לי תחושה שהוא עומד להציע לי במלון, אז חיפשתי במזוודה טבעת בבגדים שלו והתאכזבתי כשלא הייתה. אחרי ארוחת הערב במלון הוא לקח אותי לכניסה של אולם האירועים של המלון, שם המתינה לנו המשפחה שלי ושלו וחברים משותפים. הוא הציע לי - והודיע שכבר סגר את האולם הזה לחתונה”.

קים אקאפי (צילום: אייל אסרף)
קים אקאפי (צילום: אייל אסרף)


בעונה השנייה של "איט גירלס" יש תחושה שאת פתוחה יותר.
“אני אדם סגור מאוד וקשה לי להיפתח. הכל אצלי הולך לאט. אבל לעונה השנייה הגעתי ממקום אחר, מנקודת פתיחה גבוהה יותר. אנשים כבר הכירו אותי. הרגשתי שקל לי להיות חופשיה מול המצלמות. בעונה השנייה הצופים התחברו אלי יותר כי נפתחתי ונתתי מעצמי. אנחנו בסופו של דבר מייצגות את עצמנו. זה לא תפקיד שאנחנו מגלמות”.


יש קנאה ותחרות בינך לבין שאר הבנות על מי תקבל יותר פוקוס?
“תמיד בטוחים שבמקום שיש בו מקבץ של בנות, יש הרבה קנאה. אבל אין קנאה בכלל, למרות שזה לא נשמע אמין. אנחנו כולנו חברות טובות ומפרגנות זו לזו. כל אחת מאיתנו הולכת לכיוון אחר לגמרי, ויש לה שאיפות אחרות. לכן אין כל סיבה לקנא אחת בשנייה. כל אחת מבנות 'איט גירלס' בטוחה בעצמה ובמקומה".

מימין: אבישג נגר, דניאלה אלטר, דנה זרמון, קים אקאפי ואדל בספלוב (צילום: רונן פדידה)
מימין: אבישג נגר, דניאלה אלטר, דנה זרמון, קים אקאפי ואדל בספלוב (צילום: רונן פדידה)


התעמַת עם אחת מהבנות?
“התחלתי את העונה בריב עם אדל בספלוב, אך פתרנו את זה בהמשך, עד שנכנסה דניאלה, ה'איט גירל' החמישית. ברגע שהיא הצטרפה, היא גרמה לכולנו להתאחד יותר והתמקדנו בלקבל אותה. זה לא היה פשוט. דניאלה חשבה שהכל ילך לה בקלות, ולא פשוט להיכנס לרביעייה שמגובשת כבר מהעונה הראשונה. דניאלה הצטרפה לתוכנית עם גישה מתנשאת. אותי בבית חינכו על ערכים של צניעות, ודניאלה באה אלינו מלמעלה. ניסיתי לקבל אותה, והיה לי קשה כמו לשאר הבנות. היא הייתה מרוחקת ולא נתנה מעצמה לחבורה, וזה ניכר גם בצילומים. לכן היא גם עזבה במהלך העונה. אני באופן אישי לא מפחדת על המקום שלי, אבל זה פשוט לא התחבר איתה כי היא בעצמה לא הבינה אותנו ולא ניסתה להתקרב".


יש שמועות על עונה שלישית.
“אני שומעת לחשושים על העונה הבאה, אבל אני עוד לא יודעת בוודאות. כרגע לוח הזמנים שלי עמוס. אני מפוצצת בעבודות, בקמפיינים, בראיונות, בתוכנית טלוויזיה חדשה בפיתוח, בהכנות לחתונה. פשוט בא לי למות. בחיים לא חשבתי שהסדרה הזאת תצליח כל כך. חשבתי שזה משהו חולף, אבל כיום אני לא יכולה ללכת ברחובות, בקניונים, בסופר. בכל מקום מבקשים ממני להצטלם".

קים אקאפי (צילום: אייל אסרף)
קים אקאפי (צילום: אייל אסרף)


ממה את מתפרנסת?
"מהפעילות באינסטגרם אני עושה כסף טוב ומהיר. כל עסק שרוצה שאפרסם תמונה שבה המוצר שלו משלם לי סכום שיכול לנוע בין 2,000 שקל עד 6,000 שקל לתמונה אחת. זה פסיכי לגמרי, זו רק פאקינג תמונה. יש לי כמה עסקים בבעלותי שצירפתי אליהם את משפחתי: מכון שיזוף עם בעלי לעתיד, מכון מניקור-פדיקור במגדלי ג'י שאמא שלי מנהלת ונקרא 'קים ביוטי' - וחנות לרהיטי יוקרה בשוק הפשפשים, בת 700, מטר שאבא שלי מנהל. במקביל לעסקים אני עושה קואצ'ינג, אימונים אישיים, והרצאות על העצמה נשית".




"רחוקה משלמות"

אקאפי נולדה וגדלה ברמת אביב. כילדה לא חשבה שהיא מספיק יפה. לדבריה, גיל 17 - אז זכתה במקום השמיני באליפות העולם בהתעמלות קרקע ובתואר נערת ישראל בטקס מלכות היופי לשנת 2011 - היה המוצלח בחייה. "מגיל חמש עד 17 התעמלתי התעמלות קרקע ומכשירים וזכיתי במקום השמיני באליפות העולם", היא מספרת.

"מאז ועד היום אף אחת מישראל לא עברה את המקום שלי. היום כבר פרשתי מאליפות העולם, אבל אני מתעמלת בשביל הנשמה. אם את לא פרפקציוניסטית, את לא יכולה לעסוק בתחום הזה. זאת התמודדות מאוד לא פשוטה לטוס בגיל כה צעיר לתחרויות ברחבי העולם. אסור להקל ראש ולוותר בדרך, למרות שיש לא מעט מכשולים. גם בתחרות מלכת היופי לא הבנתי מה רוצים ממני. לא חשבתי שאני ילדה יפה ולא הייתי מודעת לעצמי. היום, בזכות 'איט גירלס', אני מודעת יותר. אבל אני רחוקה מלהיות מושלמת ותמיד רוצה להשתפר".

מה הלאה?
"כרגע אני כולי מרוכזת בעבודה ובחתונה. אני רוצה להינשא לאהבת חיי ולהקים איתו בית בישראל. אני מרגישה מוכנה לילדים. אני רוצה להיות אמא צעירה ואני בטוחה שנתחיל לעבוד על זה בקרוב מאוד".