ביונסה שולטת בעולם? כי גם למלכה בי מותר להתפרע ולנענע את האגן, כשהיא לא מופיעה על הבמה/ אוספת עוד פסלון הוקרה/ מחלקת הוראות ריטוש לתמונת האינסטגרם הבאה שלה. המגה דיווה ציינה ביום ראשון את יום הולדתה ה-35, כך שאמש (שני), הזמינה כמה מחבריה הטובים ביותר לחגוג את העובדה שהיא נולדה (משהו שהמעריצים עושים בכל יום) במסיבת פאר מרגשת.


הנושא הנבחר לחגיגה: הפעם לא לימונים, אלא מחווה לתכנית הטלוויזיה המוזיקלית "Soul Train", שבה אנשים מפזזים באולפן לצלילי הופעות דיסקו, ארנ'בי ופאנק מאז שעלתה לאוויר אי שם בשנות ה-70. 

 

A video posted by BeefALERT (@beefalert) on


 

A video posted by BeefALERT (@beefalert) on



כדי לבלות עם קווין בי על הרחבה, המוזמנים נאלצו להגיע בלבוש סבנטיז הולם, כולל פאת האפרו של בעלה ג'יי זי, השיער של בת הדודה (וחברת דסטניז צ'יילד) קלי רולנד ותלתלי ניסים גרמה של הזמר אשר, מכנסי הקטיפה הצמודים (מדי) של הראפר פאף דדי או מכנסי הפדלפון וחולצת הפרנזים של אלישיה קיז, שהשלימה את הסלבריישן. ביונסה, בכלל לבשה אוברול פאייטים שכיסה רק חצי מגופה פלוס נעלי פלטפורמה, פחות או יותר. אבל היכן קים וקניה? ככל הנראה ויתרו על התענוג.

 

A photo posted by Usher (@usher) on


 

A photo posted by therealswizzz (@therealswizzz) on


 

A photo posted by CelebMix (@thecelebmix) on




העובדה שביטלה הופעה שתוכננה לה השבוע כחלק מסיבוב ההופעות הנוכחי שלה, בגלל הוראות הרופא ל"מנוחה קולית", לא הפריעה לקווין בי לענטז על הרחבה ולהודות למשפחה ולחברים שהגיעו לשמוח שהיא נולדה. כולל הבייבי בת הארבע שלה, בלו אייבי, שנשמעת מברכת את מאמא ביונסה במזל טוב, בזמן שקיבלה את העוגה המפוארת שהוכנה מבעוד מועד. יאס, גירל.

 

A photo posted by BeefALERT (@beefalert) on


 

A video posted by Solange (@saintrecords) on


צמד חמד. בי וג'יי יוצאים מהאירוע (צילום: Splashnews)
צמד חמד. בי וג'יי יוצאים מהאירוע (צילום: Splashnews)

קונגרג'וליישנז, גירל. ביונסה עם ג'יי זי
קונגרג'וליישנז, גירל. ביונסה עם ג'יי זי