אז מתברר שגל גדות היא מהליידיז האלה שיש להן פשוט הכל: יופי וצ'ארם, כישורי למידה וכישרון אמנותי, יופי ואופי, בעל חתיך וילדה מקסימה, כמה תפקידי קולנוע הוליוודיים שהביאו לה פרסום בינלאומי, חמסה טפו, וכאילו אלה לא מספיקים - כמה מהגברים המפורסמים בעולם, אלה שנשים חולמות עליהם וגברים רוצים להיות כמותם, בילו איתה שעות ארוכות וקרובות במיוחד במסגרת מחויבויות הג'וב, כן, זו העבודה שלה!
 
בסוף השבוע הקרוב תוכלו לבחון בקולנוע את הסרט הקומי "השכנים של ג'ונס" שעולה היום (חמישי) למסכים בארץ עם איילה פישר, זאק גליפיניאקיס וכמובן וונדר וומן הישראלית ככוכבת מרכזית - כשבתפקיד בן הזוג שאוהב אותה קרוב, מופיע ג'ון האם המסוקס (כוכב הסדרה "מד מן"). אבל רגע לפני, מערכת TMI חזרה לכמה מהגברים המוכרים שהנעימו את זמנה של גדות על המסך הגדול: הזיווגים ההוליוודיים שבהם התחככה מקרוב, באופן מקצועי מן הסתם.
 
יא באבי, איזה האבי. גל גדות עם ג'ון האם ב"השכנים של ג'ונס" (יח"צ)
יא באבי, איזה האבי. גל גדות עם ג'ון האם ב"השכנים של ג'ונס" (יח"צ)


אז לבעלה, ירון ורסנו, גדות אולי נשואה מאז  2008 - אבל פחות או יותר מאז אותה התקופה בדיוק, היא גם הספיקה להעביר זמן איכות גם עם בן אפלק, אדריאן גרנייה או ריאן ריינולדס כפרטנרים מאוהבים על המסך. מי מהם כי ראוי לישראלית היפה? אתם תחליטו!