אומייגד, גל גדות זוכה להישג ששחקנים רבים בעולם היו חושקים בו! המגזין הנחשב ווניטי פייר משיק גיליון מיוחד לכבוד השנה ה-24 לפעילותו ועל השער הנחשק יתנוססו פניהם של 12 טופ סטארס שחוגגים את השנה שחלפה לגיליון שיוקדש כולו להוליווד. בין ה-A ליסטס תוכלו למצוא את אופרה ווינפרי, ריסוית'רספון, ניקול קידמן, רוברט דה נירו, האריסון פורד וכו' וכו' ופאקינג גל גדות!

ואו ואו ואו (צילום: אנני לייבוביץ' לוונטי פייר)
ואו ואו ואו (צילום: אנני לייבוביץ' לוונטי פייר)

השחקנית, הישראלית, מלכת היופי, הוונדרוומן שלנו מראש העין הקטנה הצטלמה בלוק עוצר נשימה בתמונה שצולמה על ידי אנני ליבוביץ' ומאחדת יחד כל הכוכבים הכי גדולים שעשו את השנה. ברוב נשי, השער מסמל בין היתר את גל ה#metoo ומציג נשים חזקות שכיכבו בתפקידים ראשיים. לצד קידמן, וית'רספון ואופרה ווינפרי שתצטרף לעונה החדשה של "שקרים קטנים גדולים" נמצאות גל גדות שגילמה את הוונדרוומן וקלייר פוי ששיחקה את המלכה ובכך שוב, הכוכבת הישראלית קוטפת עוד הישג בינלאומי. עוד בתמונה המהממת: זנדאייה, מייקל בי ג'ורדן, ג'סיקה צ'ייסטין, מייקל שאנון. 

באתר הרשמי של המגזין, פירטו את שמות המצולמים ואת הסיבה לבחירה בהם. הנה חלק ממה שכתבו על גדות: "השחקנית הישראלית, דוגמנית והחיילת בצבא ההגנה לישראל גל גדות הביאה את כל הנתונים הנכונים, גובה, יופי, אתלטיקה, זוהר אלוהי לדמות שקיבלה- הנסיכה דיאנה או בשמה המוכר- וונדרוומן"

 

A post shared by Gal Gadot (@cutie.gadot) on


 

A post shared by Gal Gadot Fan (@gal_gadot_fanpage1) on


XX