במהלך השבוע שעבר, לצד האופוריה וההכנות לקראת אירועי האירוויזיון שהתרחשו בישראל ולצד ההיסטריה סביב הגעתה של מדונה, נחת כוכב בינלואמי נוסף. בשקט בשקט קוונטין טרנטינו הגיע לארץ כדי לבקר את אשתו דניאלה פיק ששהתה בישראל לטובת סידורים לביתם החדש ולביקור בני משפחתה ואביה צביקה פיק. אחרי הביקור הקצר בארץ הקודש, הזוג המלכותי ארז את מיטב מלבושיו וטס לפסטיבל הסרטים היוקרתי בקאן.

בהופעה ראשונה כזוג נשוי, הבמאי הנודע שסיים לאחרונה לצלם סרט הוליוודי חדש עם שני המגה סטארים בראד פיט וליאונרדו דה קאפריו צעד אתמול עם רעייתו היפה על השטיח האדום בפסטיבל הסרטים בקאן שבצרפת. טרנטינו בן ה-56 ואשתו הטרייה דניאלה פיק הזמרת בת ה 35 הוזמנו לפרימיירה של הסרט "The wild goose lake" וצעדו על השטיח האדום כשהם יפים וקורנים מאהבה.

דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו (צילום: getty images, Pascal Le Segretair, Matt Winkelmeye )
דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו (צילום: getty images, Pascal Le Segretair, Matt Winkelmeye )


הערב החגיגי לא הסתיים בפרמיירה ולאחר מכן, בילו הנשואים הטריים באירוע השנתי של מגזין הוואנטי פייר שהחל בארוחת ערב (שכבר הכתיר את דניאל כ"טרנטינו" לכל דבר עם פתקית הושבה עם שם משפחתה החדש) והמשיך למסיבה נוצצת במלון יוקרתי. בשונה מאירוע השטיח האדום שם לבשה פיק שמלה שחורה צנועה, עלתה פיק בערב על שמלה ורודה נוצצת בעלת שסע עמוק במיוחד ובילתה עם בעלה במסיבה הנחשקת לצד כוכבים הוליוודים כמו אנדי מקדואל, פריאנקה צ'ופרה ובעלה הזמר ניק גונאס, סלמה הייק, פמלה אנדרסון, אנטוניו בנדרס, אדריאן ברודי ואחרים.

כמה אהבה
כמה אהבה

לוהטת (צילום: אינסטגרם)
לוהטת (צילום: אינסטגרם)