כבר מזה כחודשיים שתעשיית הבידור יודעת על הזוגיות החדשה של יוצאת "האח הגדול" שני גולדשטיין ויוצאת "המירוץ למיליון" עדי כרמלי, אך לא דיווחה באופן ישיר כדי לא להוציא את גולדשטיין מהארון, לבקשתה. אבל עכשיו החליטו השתיים שאין טעם יותר להסתתר ובחמישי האחרון התייצבו כזוג באירוע מתוקשר. זה לא האירוע הראשון שהן מגיעות אליו יחד בחודש האחרון, אך עד עכשיו הן נמנעות מתמונה משותפת.

גולדשטיין כזכור נפרדה לפני ארבעה חודשים מבן זוגה עומר גורדון אחרי שנתיים של זוגיות פוטוגנית, מערכת יחסים שהתבשלה מול כל המדינה בבית האח הגדול. רגע אחרי הפרידה, גולדשטיין מצאה לה אהבה חדשה בזרועותיה של כרמלי ושמרה את הקשר החדש בסודיות. השתיים מכירות כבר זמן רב מהאירועים מתוקשרים אך הקשר קיבל טוויסט רומנטי רק אחרי הפרידה של גולדשטיין וגורדון.

חמודות. שני גולדשטיין ועדי כרמלי (צילום: רפי דלויה)
חמודות. שני גולדשטיין ועדי כרמלי (צילום: רפי דלויה)


זו לא הפעם הראשונה שכרמלי יוצאת עם כוכבת שלא נהגה לצאת עם נשים עד שהכירה אותה, אך הזוגיות ההיא נשארה הרחק מאור הזרקורים, אך עבור גולדשטיין מדובר בזוגיות ראשונה שלה עם אישה ועל פי מקורבים היא רצתה לבדוק את טיב הקשר לפני שהיא יוצאת בהצהרות לעולם. באירוע "פסטיבל הבירה והפוד טראקס" שנערך בקניון עזריאלי מודיעין, פגשו השתיים את האקס הטרי של גולדשטיין, עומר גורדון, שמקבל בהבנה ופרגון את הזוגיות החדשה של האקסית שלו. עוד בלטו הזוג אסף גורן ושירן סנדל, מריה דומרק אחרי שהשיקה סינגל חדש, שביט ויזל, ג'וזי זירה ואחרים.

גם האקס כאן. עומר גורדון
גם האקס כאן. עומר גורדון

תיעוד מתחילת החודש: שני ועדי באירוע טוונטיפורסבן (צילום: רפי דלויה)
תיעוד מתחילת החודש: שני ועדי באירוע טוונטיפורסבן (צילום: רפי דלויה)