שולה זקן ששימשה כיד ימינו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שנים רבות ואפילו ישבה בכלא בעקבות כך, כבר מזמן הפכה לכוכבת ריאליטי עם הופעות ב"גולסטאר" ובעונה האחרונה של "האח הגדול". נראה שזקן עדיין קוצרת את פירות התהילה, כשהתחמקה מצלם הפפראצי של TMI כשטיילה ברחובות ירושלים ומהירה לטיפול הקבוע שלה לשמירה על מראה הפנים אצל "אריאלה ביוטי". 

מאז יצאה מבית "האח הגדול" זקן אירחה את כוכבי העונה לארוחת ערב בביתה שבירושלים ובין האורחים היה גם רמי ורד שמיעט לצאת מהבית ולהתרועע עם כוכבי העונה האחרונה ואפילו ניתק קשר עם חברתו הטובה, לינור סביניק. ב-TMI החליטו לבדוק עם זקן שלקחה על עצמה את תפקיד האמא של הבית הסגור, מה דעתה על השינויים שקרו מאז סיום העונה והאם לדעתה יכול להיות רומן בין ג'וזי זירה וקארין עליה

שמחה לראות אותנו? שולה זקן (צילום: פול סגל)
שמחה לראות אותנו? שולה זקן (צילום: פול סגל)

שולה איך החיים מאז צאתך מבית "האח הגדול"?
"אני עדיין מקבלת תגובות ואהבה שפשוט מחממות לי את הלב. זכיתי להכיר אנשים חדשים שהפכו לחברים ולחלק בלתי נפרד ממני ומהמשפחה שלי. פשוט תודה לבורא עולם".

רמי ורד יוצא במופע חדש. תגיעי? 
"כמובן! אין פה בכלל שאלה. בראשון לחודש אני מתכוונת ללכת להופעה שלו בהיכל התרבות בתל אביב יחד עם בעלי, מור לרמן ודיוויד דימוס. אני חושבת שחייבים לשמוע את מה שיש לו להגיד - בדרכו שלו".

נראה שקארין עליה וג'וזי זירה החלו בקשר רומנטי. הם מתאימים לדעתך? 

"אני מאוד אוהבת את שניהם  ורוצה שהיו מאושרים בין אם ביחד או לחוד. באופן כללי אני תמיד תומכת באהבה".

מה דעתך על הממשלה החדשה? 
"אשמח שתשאלי אותי על הממשלה החדשה בעוד ארבעה חודשים, כי אני מאמינה שיהיה שינוי נוסף. אני מקווה שהמנהיגים יטיבו לפעול לטובת העם ולאחדותו".

שולה זקן (צילום: פול סגל)
שולה זקן (צילום: פול סגל)

שולה זקן, אריאלה ביוטי (צילום: פול סגל)
שולה זקן, אריאלה ביוטי (צילום: פול סגל)

שולה זקן (צילום: פול סגל)
שולה זקן (צילום: פול סגל)