גל אמיתי, כרעת ברך, ביקשת את ידה, מחית דמעה, אבל אתה יודע שארוסתך הטרייה אגם רודברג מבלה ללא טבעת האירוסים שהענקת לה לאחרונה? לא, זה לא שהשחקנית לא רוצה להיות אשתו של בן הזוג בארבע וחצי השנים האחרונות, כמו שקיבלה להסיר את הטבעת המחייבת, בגלל סיבה די הגיונית.
 
אחרי כמה שנים בהם לא שימשה כדוגמנית, רודברג התייצבה הבוקר (שלישי) על סט הצילומים לקמפיין החדש של אתר השופינג האופנתי "עדיקה" - לו היא משמשת כפרזנטורית ראשית. על הסט, נדהמו לגלות שאגם בת ה-30 לא הגיעה עם טבעת האירוסים נוצצת, שקיבלה ממש לאחרונה. אך לאחר בירור קל גילו שרגע לפני הצילומים, התלבטה השחקנית האם להגיע עם הטבעת ובסופו של דבר החליטה להשאיר אותה בבית. הסיבה: היא העדיפה להשאיר את מראה התכשיט בפרטיות, לה ולבעלה לעתיד. 

מצולמת. אגם רודברג ללא הטבעת על הסט של "עדיקה" (צילום: ענת מוסברג)
מצולמת. אגם רודברג ללא הטבעת על הסט של "עדיקה" (צילום: ענת מוסברג)


רגע של נחת, רודברג סטייל
רגע של נחת, רודברג סטייל

בין פלאש לפלאש, רודברג גילתה על סט צילומי האופנה שמאז שאיבדה את אביה כשהייתה בת עשר בלבד, היא לא סובלת הפתעות בחיים - כך שגם הצעת הנישואים תוכננה מראש בינה לבין אמיתי האוהב. הרגע האינטימי, התרחש בבית של בני הזוג, כשהגבר שלה כרע ברך, שלף את הטבעת הסימבולית והיא מיד נענתה בחיוב. 

רודברג, אם תאמינו או לא, כלל לא רצתה להתחתן - אלא תכננה להביא לעולם ילדים תוך כדי החיים לצד בחיר לבה. עם זאת, תכניות לחוד ומציאות לחוד כך שבגלל שעבור גל אמיתי מדובר בחלום שהוא רוצה להגשים, החליטה רודברג ללכת עם משאלת לבו ולהיענות להצעת הנישואים, כולל חתונה נוצצת שתתקיים כבר בקיץ הקרוב, שמלת כלולות וכל הבלאגן. כולל עוגת חתונה, כמו זו שקיבלה מאתר האופנה, לא?

דוגמנית, שחקנית, צחקנית
דוגמנית, שחקנית, צחקנית

אפשר לנחש שלא נגעת, כן? אגם רודברג עם העוגה
אפשר לנחש שלא נגעת, כן? אגם רודברג עם העוגה