רשימת הפאסון

הודא נקאש

הודא נקאש (צילום: יח"צ)
הודא נקאש (צילום: יח"צ)

אופס, הצליח לך: חיננית מוכנה לשחוט כבש רק כי הודא נקאש הצליחה להתקין מראה כולל נטול זיעה במזג אוויר שכולו מנגל. הפריזורה בקונטרול, המקיאז' העמיד מחמיא, השמלה הקיצית פלאס אקססוריז נאים ליחידת פאשן זאת והאטיטיוד החיובי הצילו את העמודה הזאת של המדור.

הו, האימה: חיננית נותרה הפעם ספיצ'לס.

חיננית חומדת: ברור שאת הפיגורה הלוהטת.


שקר כלשהו: תבואי כל יום.

דניאלה פיק

דניאלה פיק (צילום: רפי דלויה)
דניאלה פיק (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: בניגוד לאיט גירלז לרגע, דניאלה פיק יודעת היטב איך למקסס שמלה לבנה צמודה, פריזורה מפונפנת, סניקרס מעודנות, מקיאז' מושלם ושאר אקססוריז כדי לסתום לשפחתכם הנאמנה את הפה.

הו, האימה: איך זה שאת עדיין רווקה?

חיננית חומדת: שמלה לבנה כבר יש, הצעד הבא חייב להיות שבירת כוס תחת החופה עם קוונטין טרנטינו.

שקר כלשהו: ותיזהרי לא להזמין את חיננית לחתונה, שמעת?


ירדן הראל

ירדן הראל (צילום: רפי דלויה)
ירדן הראל (צילום: רפי דלויה)

אופס, הצליח לך: למרות שכולם מתלוננים על שמונת אלפים אחוזי לחות, מצליחה ירדן הראל המתוקה להישאר מקצועית ויבשה בשמלה מודרנית עם דיטיילים מקסימים. תוסיפו לכך פריזורה מלאכית, מקיאז' נאה ואקססוריז קוליים ותבינו איך בשקט־בשקט התגנבה זאת שוב אל לבה של חיננית כשכולן מסביבה נמסות.

הו, האימה: הטוויסט היחיד פה הוא זה של עלית, והוא נמצא בתיק שלי.

חיננית חומדת: ממחר דיאטה.

שקר כלשהו: פחמימות, וסוכרים במיוחד, הן מהשטן.

רשימת האסון


רון אלוף ורוסלנה רודינה

רון אלוף, רוסלנה רודינה (צילום: יח"צ)
רון אלוף, רוסלנה רודינה (צילום: יח"צ)

הו, האימה: עוד לפני שמסמרה לו שטר של 50 שקלים על המצח, כבר חלץ רון אלוף שד, סרעפת וריאות. זה קרה ברגע שהוא הבין שבאותו הערב אייל גולן, ככל הנראה, עושה בייביסיטר בזמן שבת זוגו, רוסלנה רודינה, מתחככת עמו ועם חולדות מועדונים מיוזעות.

אופס, הצליח לך: חמוד, אם כבר סטריפטיז, אזי עדיף שתהלך טופלס ובבגד ים מאשר במוכנוס הכי כעורים בתבל.

חיננית חומדת: יש לך לפרוט 100 ש"ח?

שקר כלשהו: הנה, קח לך 20 ש"ח ולך לקנות לך איזה ספידו חמוד באלנבי.

טום קשתי

טום קשתי (צילום: יח"צ)
טום קשתי (צילום: יח"צ)

הו, האימה: כששאר הסלבס ספונים בביתם הממוזג, חיננית נאלצת להביט על הגסט ליסט הרעוע שלה ולתת את הדין על בלוטות ההזעה החרוצות של טום קשתי. דארלינג, למרות שהעש בארון נשנש לך נקבי אוורור במוכנוס, אין לך כל סיכוי להישאר יבש בעטיית טוטאלוס שכולו סינתטי. רוצה להשליך את הסמרטוטוניקה הזאת שחונקת ומציפה לך את בתי השחי וללכת ולממש תלושי קנייה לסלבס בקניון הקרוב לביתך? זה הזמן.

אופס, הצליח לך: אתה נוגס בשפתותיך כי אתה ממש שמח או סופר עצבני לראות אותי?

חיננית חומדת: היי, אני גרה קרוב. אם תרצה, אוכל להכניס אותך לפעולת הרתחה קצרה אצלי במכונת הכביסה.

שקר כלשהו: אל תדאג לגירלפרנד החדשה שלך, חיננית מטפלת בה באייטם הבא.

עומר קינן

עומר קינן (צילום: יח"צ)
עומר קינן (צילום: יח"צ)

הו, האימה: עוד אחת שהסרט שלה נתון לתקציב רעוע היא עומר קינן, שבמקום פירוטכניקה של בלוטות הטעם או איזו תובנת פאשן גאונית, מגישה פה זאת עוד סצינה עם כתוביות על עוד סמרטוטריקו והפעם מאיזו סדרת טלוויזיה של סחים. מתישה.

אופס, הצליח לך: לולי, אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל את יודעת, חיננית צריכה להקפיד שבכל טקסט יהיו לפחות 30 מילה, אז קבלי - הבויפרנד הטרי לוהט.

חיננית חומדת: מתי נגמר האייטם הזה כבר?!

שקר כלשהו: נקסט!


סופי טייב

סופי טייב (צילום: רפי דלויה)
סופי טייב (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: נינט טייב השאירה מאחוריה פירורי מטבוחה וחיננית נאלצת להסתפק באלו למרות הסיכון בחטיפת סלמונלה לקרניות העיניים. שמישהו ייקח כבר את סופי טייב החמודה בבקשה, ישליך אותה לאנשהו, נגיד לאיזה בר היפסטרים, כי חיננית לא מוכנה לסבול בנוף שלה עלמות נאות המהלכות באאוטפיחס שכולל ג'יפייה, מוכנוס מסט פיג'מה מרדים והזוועות מכל - שוז מזן ניו באלאנס. אם את לא הומוסקסואל או לסבית שמקפצים ממסיבה למסיבה בברלין בבקשה תעיפי אותם מפה, פויה!

אופס, הצליח לך: עכשיו ברצינות, חמודה. אחותך הכוכבת לא פה, יש לך את כל הצ'אנסים בעולם להוכיח שאת כן מעניינת בזכות עצמך וזה כל מה שאת מצליחה להרכיב לעצמך מול המראה במטרה להראות לנו מה את שווה?

חיננית חומדת: שתזיזו אותה כבר ממני.

שקר כלשהו: געגועי לנינה.


אבישג נגר

אבישג נגר (צילום: יח"צ)
אבישג נגר (צילום: יח"צ)

הו, האימה: איט גירל, אמרו לחיננית על עלמה נאה זאת. איט גירל?! חרחרה חיננית. אולי גירל אטית יתאים יותר לאבישג נגר, שבמקום למנף את היותה פלקט פוטנציאלי לגלאם ואאוטפיטים מעוררי קנאה תמורת פרסומם על גופה גם ברשתות החברתיות, מהלכת זאת באוברול חנק של עוד מתעמלת על הקרקע בשיעור זומבה, שלעולם לא יקנה לה שום מדליה באולימפיאדת הפאשן של חיננית.

אופס, הצליח לך: רמות כאלו של וולגריות וקלולסיות לא נראו במחוזות המדור מאז הימים שבהם אילנה אביטל היתה שווה פלאש.

חיננית חומדת: מה יש לחמוד? נגר מציגה את הכל לעיני כל ולצערה של האובייקטית חיננית אינה לסבית.

שקר כלשהו: אז רגע, מחבורת הספייס גירלז הישראליות, את כאילו הסקרי ספייס? חיננית אכן מבוהלת.

פינת הנעל | נטע גרטי

נטע גרטי (צילום: רפי דלויה)
נטע גרטי (צילום: רפי דלויה)

זהו, נזקי החום הגיעו גם אל נטע גרטי היפה, וחיננית מצטערת לבשר כי גם זאת נפלה לטרנד נעלי הריצה ועוד באיוונט זוהר. לולי, נעלי ריצה אורתופדיות מזן כזה ראויות לנעילה רק בחדר כושר על הסטפר יחד עם שאר פיסים סופגי זיעה, ולצערה של חיננית הפעם זוג זה לא הצליח לבלום את הזעזועים.


שו הדא? | שמחה אלחרר

שמחה אלחרר (צילום: אור גפן)
שמחה אלחרר (צילום: אור גפן)

לא נעים להגיד אבל אולי זה בגלל אחוזי הבלונד הלא שפויים שנדפו לה מהפריזורה ומסטלו את חיננית, אך היחידה שהצליחה לעשות ג'אגלינג בין פיסים יומיומיים מהקניון ולמנף אותם למראה שלם שווה היא דווקא אחותה של ג'קי אזולאי, שמחה אלחרר. חמודה, אני לא יודעת מי את אבל ממך דווקא כן הייתי רוצה לראות יותר.

צא מזה | עומרי כספי
לירן חולצה אפורה, עומרי כספי (צילום: יח"צ)
לירן חולצה אפורה, עומרי כספי (צילום: יח"צ)

עומרי כספי (צילום: יח"צ)
עומרי כספי (צילום: יח"צ)

אמרו לי מי הם אייקוני האופנה שלכם וחיננית תסביר לכם מדוע עומרי כספי מקבל נזיפה כל עת שהוא פוקד את קרקע המדור. הפעם חשף זה את ההומאז' שלו ל־ BFF לירן חולצה אפורה, כשהוא חורש על אותה סמרטוטריקו בשני לילות שונים באותו שבוע. הכי איף. חיננית לא יודעת על מה אתה מפרק את משכורת הכדורסלן הלוהט שלך אבל בוא, זה הזמן להוציא את הארנק לקצת אור יום ולרכוש חולצות נוספות. מכונת כביסה אני מקווה שכבר יש לך, כן?