שמונה חודשים לפני שנכנס שי חי לבית "האח הגדול', מי שהפך לכוכב ריאליטי הכיר את תניה גרבר. בזמנו, היא עוד הייתה בלונדינית, אך מאז הספיקה לחזור לשורשים הברונטיים שלה, להיכנס אחריו לבית הסגור של הריאליטי ושם גם להתארס לבחיר לבה.

אז עוד לפני החתונה, אתמול (שני) החליטה גרבר שהגיע הזמן למייקאובר - כך שאחרי שבילתה בוקר בספא, נכנסה למספרה של אריאל אהרונסון, מי שאחראי על שיערן של כמה מהבלונדיניות המוכרות בביצת הבידור (נניח, דנה פרידר, רותם סלע, שי מיקה יפרח, אלכסה דול ואחרות) - והתחדשה בבלונד לוהט על הפדחת.



מוכנים למהפך? תניה גרבר
מוכנים למהפך? תניה גרבר

שיא השיק
שיא השיק

מיליון דולר
מיליון דולר

רגע אחרי ששינתה את הפריזורה, יוצאת הריאליטי הגיעה להשוויץ בתספורת באירוע שנערך ב"אולמי האופרה" באשדוד, שם השיקה רשמית את הבלונד ופגשה את הצ'ילבה מימי הבית הסגור, דודו כהן (מעפולה. נניח) . גרבר, לא נותרה חייבת והעמידה את כהן במקומו על התנהלותו במהלך התקופה שבה בילו יחד ואחרי שיחה ארוכה, השניים הצליחו ליישר את ההדורים והניחו מאחור את משקעי העבר.

בין אלה שיכלו לבחון מקרוב את הבלונד של תני באירוע, היו שלי גפני וסנדרה רינגלר, רגע אחרי שביקרו את האמא הטרייה בר רפאלי ואת ליב עזרא הפעוטה, כוכבי "המשימה: אמוזנס" לי לוי, אילן אוספליק ואחרים.

תניה גרבר עושה סולחה עם דודו כהן (צילום: אלירן אביטל)
תניה גרבר עושה סולחה עם דודו כהן (צילום: אלירן אביטל)