רשימת הפאסון:

אניה בוקשטיין

אניה בוקשטיין (צילום: רפי דלויה)
אניה בוקשטיין (צילום: רפי דלויה)


אופס, הצליח לך: ככה פוקדים איוונט בקניון, רשמה לעצמה חיננית בפנקסה. שימו לב איך אניה בוקשטיין מערבבת בין שמלה בגוון ניוד, ז'קט מחויט ושוז בגוון הרמוני, וחיננית לגמרי מסופקת. גם הפריזורה בוהקת והמקיאז' מושלם. זהו, מיצינו. בואו נעבור לאייטם הבא. 
הו, האימה: חיננית נורא השתעממה אבל יש לה תקציב מילים שהיא חייבת לכסות, ולכן היא ממליצה להבא על גוון ליפסטיק נועז וכהה יותר לשדרוג של כל הבז' הדהוי הזה. 
חיננית חומדת: מתי טרנד הניוד הזה כבר ימות?
שקר כלשהו: או! תודה לאל, נגמר האייטם. 
 

טיטי איינאו

טיטי איינאו (צילום: אלירן אביטל)
טיטי איינאו (צילום: אלירן אביטל)


אופס, הצליח לך: קוראות יקרות, אל תנסו את אוברול הקטיפה הזה בבית. על טיטי איינאו בעלת הסילואט הלולבי הפיס הבוהק הזה עובד, אבל על חיננית ועל חובבות פחמימות אסורות זה ביג ביג נואו נואו. ברור? 
הו, האימה: השוסור ממש, אבל ממש, לא קשורות. מה נהיה ממך?
חיננית חומדת: חולה על הליפסטיק בגוון של דרדסית. מהמם. 
שקר כלשהו: המשיכי כך. 


שיר אלמליח

שיר אלמליח (צילום: שוקה כהן))
שיר אלמליח (צילום: שוקה כהן))


אופס, הצליח לך: מול שאר הסלבס באיוונט הזה, שהחליטו להגיע עם להקת פרעושים מחוברת לאאוטפיחסים שלהם, מרגש לראות את שיר אלמליח מתוקתקת ואסתטית, אפילו שבחרה גם היא בטרנד האוברול, שיבוא עליו השלום במהרה, אמן. בעזרת הניים. 
הו, האימה: לולי, אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל ליפסטיק בגוון שטיח אדום לטוטאלוק אורבני כזה? פחות. 
חיננית חומדת: חוץ מהאוברול שלא ייסגר עלי, את הכל. 
שקר כלשהו: גם את מידה 43 בשוסור?

רשימת האסון:

אירית רחמים

אירית רחמים (צילום: רפי דלויה)
אירית רחמים (צילום: רפי דלויה)


הו, האימה: ככל הנראה, במסגרת האנטי־אייג'ינג של אירית רחמים היא משתחלת לתוך גרדרובה של טינאייג'רית עם דמי כיס מופרעים. הפעם היא שילבה בין ז'קט ג'ינס קולי לשמלה ילדותית וקוקטית, שגורמת לחיננית להתגעגע לשמלות הערב המסנוורות של רחמים. יחד עם פתרון הנעלה קלאברי, מתקבל טוטאלוס של חתולת רחוב מבויתת במגפיים. חיננית נאלצת להכריז: קישטה! אני אלרגית!
אופס, הצליח לך: הגזרה לוהטת ומעצבנת כתמיד.
חיננית חומדת: בתור פיצוי, בואי ותחליפי איתי גוף. 
שקר כלשהו: אם את בעניין, אז רק אזהרה - כדאי שתהיה לך משחה נגד טחורים בבית תמיד אחרי החמין של שבת. דיל?

ארז טל

ארז טל (צילום: שוקה כהן)
ארז טל (צילום: שוקה כהן)


הו, האימה: אם ככה ארז טל מתכוון להופיע לנו על המסך בעונה האחרונה של האח הגדול, אז יאללה, אפשר להוריד את השלטר ולהעביר את הריאליטי כבר עכשיו ל"רשת" המתחרה ואותו להנחיית מכירה פומבית בדוכן של ויצו. אחרת איך תסבירו אתם את מכלול פיסים זה, שכולל ז'קט עור ארכאי שרוכסנו קרוע, הרוס ושחוק עוד יותר מיורם זק בכל סיום עונה של תוכנית המציאות, מוכנוס מימי התיכון ושוז שגורמות לחיננית להתגעגע לעקבים של ליהיא גרינר? זה בטח לא בגלל קיצוץ במשכורת, אולי זו סתם תשישות?
אופס, הצליח לך: חיננית מבוהלת כל פעם שהיא בחלל סגור וחשוך עם גבר שמרכיב מושקוף. לא יפה להפחיד ככה עלמות עם לב חלש. 
חיננית חומדת: מה אתה עושה עם כל הכסף שלך? שומר אותו לפנסיה? אתה לא כבר פנסיונר? אדוני, זה הזמן להתחיל לתפור לעצמך חליפות יוקרה שוות. 
שקר כלשהו: חיננית מאוד מכבדת את התבגרותך, הגיע הזמן שגם אתה.

ליאור סושרד

ליאור סושרד (צילום: שוקה כהן)
ליאור סושרד (צילום: שוקה כהן)


הו, האימה: כשהוא משגע את הוליווד בתוכניות אירוח לוהטות מופיע, ליאור סושרד במיטב מחלצותיו, אבל לאחר ביקורת הגבולות בלבנט משאיר אמן החושים את חוש הראייה של חיננית עם זעזוע לא קל. חמוד, אולי די כבר עם האאוטפיחסים היוזו'רלים של אחראי משמרת בקופיקס? 
אופס, הצליח לך: עם כשרון החיזוי שלך, נסה להבא לקרוא את מחשבותיה של חיננית והתנהל בהתאם. 
חיננית חומדת: עכשיו אתה חייב לגלות לנו את הטריק שלך שהפך את החולצה של ויוויאן ווסטווד לפיס טקסטיל שאינו ראוי לכביסה חוזרת? 
שקר כלשהו: נו, גם זה כישרון. 

משה דץ

משה דץ (צילום: שוקה כהן)
משה דץ (צילום: שוקה כהן)


הו, האימה: ואז משה דץ התחיל לשחק עם חיננית אבן, נייר ומספריים, מסתיר את הנשק שלו מאחורי גבו. הבלונדינית מקווה שתצא גבר ותשלוף מספריים לבדך ותגזור כבר את הטואטלוס המהוה הזה. אוקיי?
אופס, הצליח לך: נראה לך? 
חיננית חומדת: בוא נשחק משחק אחר - שמפו, אבקת כביסה וסכין גילוח. מה תגיד? 
שקר כלשהו: אתה חייב טאץ' נשי בחייך. מזל שיש לך את חיננית. 

ספאמינג | דודו כהן

דודו כהן (צילום: אור גפן)
דודו כהן (צילום: אור גפן)


בין ריאליטי לריאליטי, הגיע דודו כהן מעפולה לחנות מחסן היבואן כדי להתחדש במראה שלם חדש להשקת "גולסטאר" שתתקיים היום (ראשון). מה שהדליק את חיננית זה הגאונות של כהן, שהבין איך להצטלם רזה. חיננית וחברותיה כבר רושמות לעצמן ומיישמות באינסטגרם: לרכון לכיוון המצלמה על מנת להצניע את הבטן, לדחוף את הסנטר קדימה - אפקט שמגדיל את הראש ומקטין את הטורסו - והופה! גאון, כבר אמרתי?

יאללה תעמיסי | רוסלנה רודינה

רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)
רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה)

האם רוסלנה רודינה שוב לא הצליחה להחליט מה ללבוש בבוקר, ולכן השליכה את כל סל הכביסה שלה על הפיגורה השברירית פלאס כרבולית במקום עליונית? למרות היצירתיות, חיננית מציאה לך בפעם הבאה לא לענוד את כל שרשראות החסינות שברשותך בבת אחת, כי הן לא באמת יעזרו לך פה. אבל מה שאת יכולה לעשות בתור התחלה הוא לשלוח את המוגוף הירוקות למקומם הראוי - הצפרדע הירוקה, או בקיצור הפחה.

מה נסגר איתך? | עברי לידר

עברי לידר (צילום: אלירן אביטל)
עברי לידר (צילום: אלירן אביטל)

לחיננית אין יותר כוחות לסלבס שתקועים בז'אנר הניינטיזי של שבירת יחידות לוקים הרמוניות, המאכילים אותה במרורים. הנה, שימו לב לעברי לידר, שערך הומאז' למרלון ברנדו המורד, עוטה טי שירט לבנה על טורסו מפלדה, מוכנוס מג'ינס כהה מדגישים רג'ולאת שג'יג'י חדיד יכולה לחלום עליהן ומוגוף סקסיים לאללה. אבל אז הוא ערבב את כל אלו עם ז'קט בהדפס של שייק אפרסקים עם צ'יה וגמר לחיננית את התיאבון.