רשימת הפאסון

נטלי דדון 

נטלי דדון (צילום: שוקה כהן)
נטלי דדון (צילום: שוקה כהן)


אופס, הצליח לך: מניין המתלבשות האסתטיות של חיננית סובל מדילדול רציני ושוב היא נאלצת הפעם לצ'פר את נטלי דדון על יחידת פאשן א־לה ספורטי־ספייס העדכנית. פייר? הכי יתאים לך וישדרג אותך להיות גם בסוף לסבית. למרות שבישראל זה לא ממש מסחרי ולא טוב לחשבון האינסטוש שלך, אז קבלי ביטול. ביי.

הו, האימה: רק דדון מצליחה למקסס בין טופ של אדידס ותיקיטת מדגם "בוי" של שאנל בלי להניד עפעף והתוצאה מתקבלת כקולית. לייק.

חיננית חומדת: הכל. גם אותך.

שקר כלשהו: אל תקראו לי לסבית!

עמית מכטינגר

עמית מכטינגר (צילום:אסף לב)
עמית מכטינגר (צילום:אסף לב)

אופס, הצליח לך: אין דבר שמפחיד את חיננית יותר מהזקנה. אבל אז באה עמית מכטינגר, שללא ספק איבדה קצת ממאור עיניה (מה, אחרת לא הייתה רואה שהיא חייבת קונסילר?) - עובדה שולית שלא עצרה אותה מלתקתק טוטאלוק שחור, מגה קולי, אנטי־שמרני ומותח גבולות צרים מדי בלבנט הצפוד מפוריטניות משמימה. וכן, זה לגמרי טראשי, אבל כל כך בועט שחיננית מאוהבת.

הו, האימה: אל תקראו לי לסבית!

חיננית חומדת: יהרוג אותך למשוח על שפתייך קצת לחות?

שקר כלשהו: זה ללא חסות, אבל יש לי בתיקיטת לובלו כחול, רוצה?

טהוניה רובל ויוליה פלוטקין

טהוניה רובל ויוליה פלוטקין (צילום:שוקה כהן)
טהוניה רובל ויוליה פלוטקין (צילום:שוקה כהן)

אופס, הצליח לכן: טהוניה רובל ויוליה פלוטקין מאחדות כוחות אצל חיננית. הקוטביות בין האחת לחברתה מעלה אצל שפחתכם הנאמנה חיוך על שום פשטות לא יוזו'רלית, ניקיון וצבעוניות שמחה של חצי מקמפיין בנטון.

הו, האימה: יש אחת בשלולית שלנו שלא רכשה דגם זה של שוז שנמצאו כהכי גנריות בעולם?

חיננית חומדת: ואומרים שלנשים יש את המבחר הכי עשיר בשוזט. הראשונה שתוכיח לי את זה תזכה בחסינות. גם אם היא פליטת ריאליטי.

שקר כלשהו: נשבעת.




רשימת האסון

מגי אזרזר

מגי אזרזר (צילום: שוקה כהן)
מגי אזרזר (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: בדרכה להביא מנחה לסבתה בקצה היער, ככל הנראה, דלתה מגי אזרזר מהמרתף את האנסמבל הזה והוא טרף לה את הזרועות. זאת מפני שפתחה עיניים גדולות מדי על האינסטגרם של קים קרדשיאן וטרנד הנחת המעיל על השכמות. ילדים יקרים, אחרת איך תסבירו אתם טוטאלוק לא רע בכלל שירד הפחה עקב תלהבת ומאמץ מיותרים?

אופס, הצליח לך: מצד שני, עם טוטאלוס כזה תמיד תוכלי לעבור אודישנים למחזות חנוכה של האחים גרים. חיננית שמעה שעושים מזה אחלה פאלס.

חיננית חומדת: ברור שפאלס! היי, בוס גדול שקורא מדור זה, זה הזמן הנכון לבקש העלאה במשכורת?

שקר כלשהו: מה אמרת, בעשירי?

יערה בנבנישתי 

יערה בנבנישתי (צילום: איציק בירן)
יערה בנבנישתי (צילום: איציק בירן)

הו, האימה: מעניין את חיננית לדעת מה אתם הייתם אומרים על מקרה עצוב שכזה בו הזמנתם אונליין טוטאלוק שהבטיח לכם פיסים עדכניים וזוהרים א־לה ויקטוריה בקהאם ובסוף קיבלתם סחורה שגורמת לכם להיראות כמו הגרסה המגה צ'יפית שלה מסין? נכון שתציעו ליערה בנבנישתי להחזיר את המשלוח ליצרן? גם חיננית מתפללת שהיא שמרה את הקבלה.

אופס, הצליח לך: האחיינית של חיננית התחילה לקחת שיעורים בקוסמות והיא שואלת מאיפה העליונית.

חיננית חומדת: וכן, האחיינית המתוקה כבר חיפשה בדרום תל אביב, אבל זאתי הכסופה ממש מוצאת חן בעיניה.

שקר כלשהו: חיננית היא דודה למופת ומוכנה לבצע פה קסם הוקוס פוקוס שבו היא תשלשל לכיסך 50 שקאלאת והופ, הז'קט הכסוף ייעלם ולעולם לא נדבר על זה יותר, דיל?

נטלי עטיה

נטלי עטיה (צילום: איציק בירן)
נטלי עטיה (צילום: איציק בירן)

הו, האימה: חבל שדווקא עכשיו, כשנטלי עטיה זוכה לרווחה כלכלית, היא מחליטה לערבל מראה שלם, שמעניק לה חותמת של בד"ץ. אבל אצל חיננית יחידת טקסטיל בניחוח משגיח כשרות ראוותני שעלה על הנש זו טרפה.

אופס, הצליח לך: מצד שני, סבתא של חיננית, שהתלוותה אליה לאיוונט, לחשה לה באוזן: "תראי מיידלע, גם קונילמל עכשיו הוא אישה. ואישה יפה." חיננית לא יודעת מי זה קונילמל ומה הסנילית רוצה, אבל נראה לה שזאת מחמאה.

חיננית חומדת: תכלס, ללא המגבעת המיותרת באסופה זאת, יש פה סילואט לא רע בכלל.

שקר כלשהו: די לחסידות - לס איז ממש מור.

לירון רביבו 

לירון רביבו (צילום: אור גפן)
לירון רביבו (צילום: אור גפן)

הו, האימה: קוקו טחור על קודקוד הראס, זנבות חמוסים נגועי כלבת בתור מולט שנשמט על הכתפיים והצוואר, מוכנוס - שעל פי מראם נדרש לערוך להם בדיקה נגד מחלות מדבקות, סניקרס יוזו'רליות ואחת לירון רביבו, גרמו לחיננית ההיפוכונדרית לשלוף פניצילין מהתיק ולבלוע מהר.

אופס, הצליח לך: לא יודעת מה יש לך אבל יש לך את זה. חיננית לא יכולה להניח על זה את האצבע, אבל אם היא הייתה, היא הייתה מוכרחה לחטא אותה מיד עם ליזול.

חיננית חומדת: לולי, תורידי את החיוך בבקשה. באמת שאין לך סיבה.

שקר כלשהו: כשאת חוזרת הביתה הסירי את כל השאר ומיד הפחה, שמעת?

שביט ויזל 

שביט ויזל (צילום: איציק בירן)
שביט ויזל (צילום: איציק בירן)

הו, האימה: אך לא מזמן פקדה שביט ויזל את הצד הנוצץ של כפולה זאת, והנה עכשיו היא מטפטפת בצינור הניקוז של המדור היישר עד לתחתית הביבים. הכל בגלל הטוטאלוס שגורם לחיננית לחלומות ביעותים - טרנד "אאוט אוף בד", שכולל פיג'מה (על פי רוב עיראקית), פריזורה מבולגנת ומאקיוז'ור מנומנם.

אופס, הצליח לך: כלום, כפרה. אם את מחפשת להתנחם באמצע הלילה במשהו כשאת בחליפת השינה שלך, אז תעשי כמו חיננית ולכי אל המטבח מובסת, פתחי את דלת המקרר ותכיני לעצמך איזה סנדוויץ'.

חיננית חומדת: "גם מתוקים הן סוג של נחמה".

שקר כלשהו: "רציתי לונדון וקיבלתי מלחמה. תראה חבר הפחד לא עובר הוא רק הולך ובא הולך ובא".

מה נסגר איתך? | שירלי בוגנים 

שירלי בוגנים (צילום: איציק בירן)
שירלי בוגנים (צילום: איציק בירן)

לפרמיירת "חמישים גוונים של אופל" הגיע שירלי בוגנים עם חמישים גוונים של אאוטפיט דהוי שלא עושה חסד עם נתוניה המעולים. לולי, אני הולכת לאופיס דיפו, להביא לך דיו חדש לארון הבגדים?

דיט ודוט | רונה לי שמעון ויעל גולדמן

רונה לי שמעון ויעל גולדמן (צילום: שוקה כהן ואינסטגרם)\
רונה לי שמעון ויעל גולדמן (צילום: שוקה כהן ואינסטגרם)\

חיננית אוהבת את הקוראות שלה, שהביאו לידיעתה שאילתה חשובה ברומה של רשת חברתית. על מי הטוטאלוק הזה עובד טוב טוב יותר? האם על רל"ש, שהגיחה כך לראשונה במדור בשבוע שעבר, או על יעל גולדמן, שעשתה מעשה הכבשה המשוכפלת דולי, כשהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה את אותו מכלול בדיוק בשבוע איחור? פסיקתה של חיננית רכת הלב: גם בבורגר קינג אני אוהבת להכפיל את הוופר שלי, אז למה גם לא פה בעצם?

פינת הליטוף | אושרי כהן

אושרי כהן (צילום:שוקה כהן)
אושרי כהן (צילום:שוקה כהן)

למרות שדימוי זה נלקח מתוך צילומים לפרסומת, חיננית שוקלת להציע חברות ערכית לאושרי כהן הלארד שמרגיש לגמרי נוח בשמלות. מתוקי, אני תמיד מחפשת להרחיב את אופציות המלתחה שלי. היי, רק אם תרים את זרועותיך אל על או תפשק רגליים, ניסיון הפיגועים בתחבורה הציבורית יישכח במאה אחוז, ועם זה ננצח!