רשימת האסון

נטע אלחימיסטר 

נטע אלחמיסטר (צילום: אור גפן)
נטע אלחמיסטר (צילום: אור גפן)

הו, האימה: כמה לייקים עוד צריכה נטע אלחימיסטר לקבל בשביל להפסיק להיראות כה צ'יפית? ולמה היא דרך קבע באותו סילואט באריזת ואקום שהפעם כולל סריג שהוא הסיבה הכי עצובה לעשות לכבשים אומללות גז, מוכנוס שחוקים עם קרעים בנאליים בברכיים ואיחססוריז? אולי כדאי שפשוט תישארי באינסטוש, לולי? המציאות לא מציעה פילטרים, והפעם ממש חבל.


אופס, הצליח לך: את מאוד יפה.

חיננית חומדת: את הבטן השטוחה והמעצבנת.

שקר כלשהו: בעזרת הניים, עד הקיץ גם לי תהיה כזאת.

יעל בר זוהר

יעל בר זוהר (צילום: אלירן אביטל)
יעל בר זוהר (צילום: אלירן אביטל)

הו, האימה: קנאה היא אכן דבר מכוער, וכך גם הטוטאלוס של יב"ז הקטנה, שככל הנראה, נחמס מארון הבגדים של ילדיה נטולי פגעי הזמן. אחרת איך תסבירו אתם את העובדה שגברת בוגרת זאת השתחלה לתוך פיסים מאגף הילדים בקניון? חיננית קובעת: זהו אינו טיפול אנטי־אייג'ינג מוצלח אם התוצאה מתקבלת כמאולצת ולא מחמיאה.

אופס, הצליח לך: חוץ מגון השפתון הגנרי, המקיאז' מעולה.

חיננית חומדת: בטח שלא את המוגוף היוז'ורליים שאמרתי לך כבר להשליך הפחה.

שקר כלשהו: אם תקשיבי לחיננית, רק תרוויחי.

מורן מזור 

מורן מזור (צילום: שוקה כהן)
מורן מזור (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: חיננית לא יודעת למה אחרי שהשילה 75 אחוז ממשקלה, מורן מזור ממשיכה להתחבא מתחת לשכבות שמכסות את כל גזרתה, ועוד במזג אוויר שמתקרב באימה אל שיא האביב. חמודה, די לקולקציית דיכאון החורף. אם זה בגלל סימני מתיחה או עור עודף, תדעי שלחיננית יש גם ניסיון בדיאטות. אני מזמינה אותך לקפה דל בקפה השכונתי האהוב עלייך כדי לעשות לך סדר בראש ובמלתחה.

אופס, הצליח לך: זה לא יעלה לך שקל אחד.

חיננית חומדת: חיבוק חזק ממך.

שקר כלשהו: הפעם אני לא אלבש ניטים דוקרניים, מבטיחה.

אסי ישראלוף 

אסי ישראלוף (צילום: אור גפן)
אסי ישראלוף (צילום: אור גפן)

הו, האימה: עד שחיננית מיטיבה להישיר מבט לכיוונו של אסי ישראלוף, מקבל זה את פניה בטוטאלוס יוז'ור פלאס סחבה פריכה לייבוש הרצפות שחלטרה כצעיף. לולי, אם אתה לא רוצה שחיננית תצמיד לך נוזל ניקוי אג'קס וסנו ז'אוול לשירותים כאביזרים משלימים, מומלץ להפסיק להחביא את כרטיס האשראי שלך מעצמך ולרכוש לך סטייליסט, שמעת?

אופס, הצליח לך: אבל רק אם אתה ממש מעוניין במשרה של עוזר הבית של החתומה מעלה, ההצעה עדיין בפתח, ואני משלמת 50 שקל לשעה לא כולל נסיעות.

חיננית חומדת: ישראלוף הוא האקזמפלר לכך שחיי הנישואים עלולים להפוך את הגבר לסמרטוט. למען האנושות אשאר רווקה.

שקר כלשהו: הנה, כבר מחקתי את החשבון בטינדר.


טיטי איינאו 

טיטי איינאו (צילום: שוקה כהן)
טיטי איינאו (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: האם טיטי איינאו עטתה על עצמה טואטלוס של יתומה ממאלאווי כי היא רוצה שמדונה תאמץ גם אותה? כפרה, לא מאוחר מדי בשביל זה? חיננית דורשת תשובות לחיבור ההזוי של מגבעת כשהשמש כבר מזמן שקעה, זירו מקיאז', עליונית שעירה, סמרטוטופ וחצאית ושוזט מעונת הקיץ. 2015. נורא.

אופס, הצליח לך: הפעם כלום, נשמה.

חיננית חומדת: שהאייטם הזה כבר ייגמר.

שקר כלשהו: נקסט!

רשימת הפאסון

שיר אלמליח 

שיר אלמליח (צילום: אלירן אביטל)
שיר אלמליח (צילום: אלירן אביטל)

אופס, הצליח לך: חיננית רואה את האושר שמוכרת שיר אלמליח, שמאחוריו, ככל הנראה, עומד הסוד של חיים מלאים ללא גבר, והמראה השלם שעטתה הפעם הוא שוב קולי, עדכני, נוטף אלגנס ונטול פרחוליות. מצד שני, אם ככה את פוקדת איוונטים, איך לעזאזל את עדיין רווקה?

הו, האימה: מצד שלישי, כולם יודעים שרוב הגברים שבאים להתמנגל באירועים כאלו הם או גייז או גברים נשואים שבורחים מהנשים שלהם כדי לצפות בעלמות כמו אלמליח.

חיננית חומדת: אני חשה פרץ קנאה. תזמינו לי מונית הביתה עכשיו!

שקר כלשהו: ביוש.

מושיק עפיה

מושיק עפיה (צילום: אור גפן)
מושיק עפיה (צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: גבירותי ורבותי, מחיאות כפיים בבקשה. זאת הפעם הראשונה של מושיק עפיה בחלק הזה של המדור, וחיננית ממש נמסה כשהיא צופה בפושט הרגל שמצליח להקפיד על מצב רוח מעושר א־לה ג'יימס בונד ולהשתחל ללבה של שפחתכם הנאמנה ואל חליפה לא רעה ומכובדת שמחמיאה לאובייקט.

הו, האימה: נשמה, אולי לא כדאי עדיין להציג את כל הזהב והיהלומות על האצבעות והידיים. מס הכנסה וזה, יו נואו.

חיננית חומדת: "יהלומים הם חבריה הטובים של האישה". וגם של עפיה.

שקר כלשהו: בוא נהיה חברות!


אנה ארונוב

אנה ארונוב (צילום: אלירן אביטל)
אנה ארונוב (צילום: אלירן אביטל)

אופס, הצליח לך: חיננית מחבבת את המראה השלם בסימן קז'ואל שאותו מציגה אנה ארונוב, והוא בא בעיקר להוציא לכם את העיניים ולהציג את השופינג שערכה האובייקטית בבוטיק של גוצ'י. אל תיקיטת ושוזט (שלט'ס וודג' איט - הן כה מכוערות שזה מהמם) יוקרתיים שידכה הנסיכה ארונוב חולצה גברית מגוהצת וחצאית אוורירית, שיחד מספקים פה יחידת טקסטיל מודרנית ועדכנית.

הו, האימה: את רווקה, אני רווקה, בואי נהיה לסביות.

חיננית חומדת: גברים הם אובר רייטד, מה את אומרת על דייט ב"ג'וז ולוז"?

שקר כלשהו: דברי איתי.




צא מזה | ירון ברלד

ירון ברלד (צילום: אור גפן)
ירון ברלד (צילום: אור גפן)

העונה החדשה של "ארץ נהדרת" כבר איתנו, אבל ככל הנראה עדיין לא חילקו משכורות בקשת, ולכן כנראה ירון ברלד עדיין לא יצא למסע קניות נחוץ שיכלול פיסים נוספים מלבד אותו ז'קט טחון, חולצה שחורה מנפט, סקיני ג'ינס ושני זוגות סניקרס שהוא לא מסיר כבר שנים מגופו. פויה.

חי באילוז' | יהודה לוי

גפן ברקאי, ניבר מדר ויהודה לוי (צילום: רפי דלויה)
גפן ברקאי, ניבר מדר ויהודה לוי (צילום: רפי דלויה)

מישהו מוכן להסביר לחיננית למה כשוויז'ות נעמדות ליד צעירים מהם הן מתחילות לאבד את שלוות הנפש שלהן, כמו יהודה לוי פה, הוודג' שלהן מתעוות, ומחוות הידיים שלהן לא עדכניות? הבלונדינית לא מבינה מה עובר עליך מר לוי המכובד, אבל לפי הצבע של הלשון שלך זה לא נראה טוב. לך לרופא לבדיקה. אני אומרת את זה בשבילך, כפרה.

פינת הנעל | טהוניה רובל 

טהוניה רובל (צילום: שוקה כהן)
טהוניה רובל (צילום: שוקה כהן)

ואז טהוניה רובל הציגה את מנעד הפאשן הרעוע שלה, שלא נשאר יציב לאורך הזמן, כשהפעם פקדה את יום הולדתה באנסמבל גבולי שאליו הותקנו שתי פרסות בתור שוזט. חמודה, אם תמשיכי כך, חיננית תמשיך להאכיל אותך בחציר עד שתצליחי. ברור?